مقاله مطالعه تجربی تاثیر زمانبندی جرقه روی کارایی و آلایندگی یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تجربی تاثیر زمانبندی جرقه روی کارایی و آلایندگی یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تجربی تاثیر زمانبندی جرقه روی کارایی و آلایندگی یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی تاثیر زمانبندی جرقه روی کارایی و آلایندگی یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی تاثیر زمانبندی جرقه روی کارایی و آلایندگی یک موتور اشتعال جرقه ای بنزینی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در حالت زمان بندی بهینه جرقه، موتور می تواند بهترین عملکرد و کمترین میزان آلایندگی را در مقایسه با حالتی که زمان بندی جرقه بهینه نیست، فراهم کند. این بررسی با سوخت بنزین در حالت بار کامل، سرعت (rpm) 1800، نسبت تراکم ۱۴/۸ و با نسبت های هم ارزی ۹/۰، ۹۵/۰ و ۱ و زمان بندی بهینه پاشش (CA ATDC) ° ۲۰ انجام شد. در کار حاضر تاثیر زمان بندی جرقه روی بعضی از پارامترهای عمکردی موتور و آلایندگی روی یک موتور پژوهشی تک سیلندر که با سیستم پاشش و جرقه الکترونیکی کنترل شد، مورد بررسی قرار گرفت. تحلیل نتایج نشان دادند که: مصرف سوخت ویژه ترمزی کمترین مقدار خود را در زمان بندی های جرقه (CA BTDC) ° ۳۰ (برای نسبت های هم ارزی ۹/۰، ۹۵/۰) و (CA BTDC) ° ۲۵ (برای نسبت هم ارزی ۱) دارد. فشار موثر میانگین اندیکاتوری در زمانبندی بهینه جرقه و بازده حرارتی اندیکاتوری در نزدیکی زمانبندی جرقه، بالاترین مقدار را دارند و با آوانس زمانبندی جرقه از مقدار بهینه، کم می شوند. فشار ماکزیمم سیلندر با آوانس زمانبندی جرقه زیاد می شود. دمای گازهای خروجی از اگزوز با آوانس زمانبندی جرقه کم می شود. مقدار آلاینده منوکسید کربن و دی اکسید کربن در نسبت هم ارزی ۹/۰، ۹۵/۰ با زمانبندی جرقه تغییر زیادی ندارد. آلاینده هیدروکربن نسوخته، با افزایش زمانبندی جرقه ابتدا زیاد و سپس کم می شود. و کمترین مقدار را در نسبت هم ارزی ۹/۰ و زمان بندی جرقه (CA BTDC) ° ۲۵، دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.