مقاله نقش گردشگری در افزایش خانه‌های دوم یا ویلایی و تأثیر آن در توسعه روستایی در شهرستان ارومیه (مطالعه موردی: روستاهای دهستان بکشلوچای ارومیه)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش گردشگری در افزایش خانه‌های دوم یا ویلایی و تأثیر آن در توسعه روستایی در شهرستان ارومیه (مطالعه موردی: روستاهای دهستان بکشلوچای ارومیه) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش گردشگری در افزایش خانه‌های دوم یا ویلایی و تأثیر آن در توسعه روستایی در شهرستان ارومیه (مطالعه موردی: روستاهای دهستان بکشلوچای ارومیه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش گردشگری در افزایش خانه‌های دوم یا ویلایی و تأثیر آن در توسعه روستایی در شهرستان ارومیه (مطالعه موردی: روستاهای دهستان بکشلوچای ارومیه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش گردشگری در افزایش خانه‌های دوم یا ویلایی و تأثیر آن در توسعه روستایی در شهرستان ارومیه (مطالعه موردی: روستاهای دهستان بکشلوچای ارومیه) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
گردشگری روستایی به عنوان یک فعالیت اقتصادی ضمن اثرگذاری مطلوب بر نظام درآمد و اشتغال در یک ناحیه، تبعات و پیامدهای دیگری نیز دارد. دهستان بکشلوچای به دلیل ایجاد خانه‌های دوم یا ویلایی، تولید کشاورزی و باغی خود را از دست داه و بیشتر به محلی برای تفریح صاحبان ویلاها تبدیل شده که در این امر فروش زمین‌ها و قیمت بالای آن‌ها یکی از عوامل بسیار مهم می‌باشد و صاحبان ثروت در شهر رو به خرید زمینهای این دهستان نموده‌اند وباغات باتبدیل شدن به واحدهای کوچک‌تر به ویلاهای برای تفریح شهرنشینان شده است که بیشترین فرم ویلایی در روستای ریکان دیده می‌شود. اگر گردشکری روستایی و مالکیت خانه‌های دوم به نحوی مناسب برنامه‌ریزی و مدیریت شود، می‌تواند خالق یا محرک یک فرایند توسعه یافته برای حصول به پایداری توسعه در نواحی روستایی و نیز پایداری جوامع محلی در کلیه زیرشاخه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خود صنت گردشگری باشد. گردشگری روستایی بخشی از بازار گردشگری و منبعی برای اشتغال و درآمد بوده و می‌توان آن را ابزار مهمی برای توسعه اقتصادی – اجتماعی و اکولوژیکی جوامع محلی قلمداد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.