مقاله بررسی رابطه بین عناصرآمیخته بازاریابی خدمات اعتباری ورضایت مشتریان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین عناصرآمیخته بازاریابی خدمات اعتباری ورضایت مشتریان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین عناصرآمیخته بازاریابی خدمات اعتباری ورضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین عناصرآمیخته بازاریابی خدمات اعتباری ورضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین عناصرآمیخته بازاریابی خدمات اعتباری ورضایت مشتریان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این مقاله ازتحقیقی میدانی که هدف آن بررسی رابطه بین عناصرامیخته بازاریابی خدمات اعتباری ۸P و رضایت مشتریان درشعب بانک ملت استان چهارمحال و بختیاری بوده حاصل شدهاست جامعه اماری آن کلیه مشتریان اعتباری بانک ملت استان چهارمحال وبختیاری درمقطع انجام پژوهش یعنی زمستان ۱۳۹۱ و بهاروتابستان ۱۳۹۲ ونمونه اماری ۳۸۴ نفر ازاین مشتریان هستند بمنظور تجزیه و تحلیل اطلاعات ازازمون ضریب همبستگی پیرسون ازمون T دونمونه ای مستقل و تحلیل واریانس استفاده شده است نتایج حاصل ازاین تحقیق نشان میدهد که همبستگی معناداری بین ۸عنصرامیخته بازاریابی خدمات اعتباری یعنی محصول یا خدمات اعتباری قیمت توزیع ترفیع فرآیند کارکنان شواهدفیزیکی بهره وری وکیفیت ورضایت مشتریان وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.