مقاله ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌ هواپیمایی کشور با رویکرد ترکیبی AHP فازی و TOPSIS


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌ هواپیمایی کشور با رویکرد ترکیبی AHP فازی و TOPSIS دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌ هواپیمایی کشور با رویکرد ترکیبی AHP فازی و TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌ هواپیمایی کشور با رویکرد ترکیبی AHP فازی و TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت خدمات شرکت‌ هواپیمایی کشور با رویکرد ترکیبی AHP فازی و TOPSIS :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
رضایت مسافرین از مدهای گوناگون حمل و نقل همواره اهمیت زیادی را می‌طلبد.در این بین حمل ونقل هوایی به دلیل انتقال مسافرین در مسافت‌های چه بسا طولانی نیاز به ارائه خدماتی به مسافرین توسط شرکت‌های هواپیمایی همواره احساس می‌گردد در این راستا میزان رضایت مسافرین از شرکت‌های هواپیمایی و اولویت‌دهی شرکت‌ها در ایجاد تصمیم و انتخاب شرکتی با لحاظ شاخص‌های مدنظر خود می‌تواند به سهولت سفر برای ایشان کمک شایان کند. در این مقاله با لحاظ شاخص‌های با اهمیت نظیر موارد محسوس، اعتمادپذیری، پاسخ‌‌گویی، اطمینان و اسایش مسافرین سعی در ارزیابی خدمات سه شرکت هواپیمایی کشور گردید. به منظور تعیین وزن شاخص ها از روش AHP فازی استفاده گردید. دلیل بکارگیری نظریفه فازی، کلامی بودن متغیرهای مورد ارزیابی در این تحقیق است. برای انجام این تحقیق ابتدا با مرور پیشینه تحقیق، شاخص‌های اصلی و فرعی مشخص شده وسپس با تنظیم پرسشنامه‌ای و توزیع آن در بین ۱۰۰ مسافر که تجربه پرواز با شرکت‌های مورد نظر داشتند. پس از تعیین وزن شاخص‌ها توسط AHP فازی، رتبه‌بندی نهایی شرکت‌های هواپیمایی با استفاده از روش TOPSIS انجام گرفت. از نتایج این تحقیق می‌توان به تعیین میزان کیفیت هر شرکت در خدمات و اولویت انتخاب معیارها برای مسافرین و کمک به بهود مدیریت شرکت‌های هواپیمایی در ارائه خدمات اشاره کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.