مقاله یادگیری به روش بحث گروهی در حوزه و دانشگاه و عوامل موثر بر توسعه آن در سازمان آموزش و پرورش


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله یادگیری به روش بحث گروهی در حوزه و دانشگاه و عوامل موثر بر توسعه آن در سازمان آموزش و پرورش دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله یادگیری به روش بحث گروهی در حوزه و دانشگاه و عوامل موثر بر توسعه آن در سازمان آموزش و پرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یادگیری به روش بحث گروهی در حوزه و دانشگاه و عوامل موثر بر توسعه آن در سازمان آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله یادگیری به روش بحث گروهی در حوزه و دانشگاه و عوامل موثر بر توسعه آن در سازمان آموزش و پرورش :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در بین روش های یادگیرنده محور، روش «بحث گروهی» از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوشتار حاضر در پی آن است تا ضمن تعریف و نحوه اجرای این روش، فواید، شرایط موفقیت، موارد کاربرد و ترکیب اعضای آن را تعیین کرده، به برخی محدودیت های کاربرد آن نیز اشاره نماید. در پایان نیز به اختصار برخی از شیوه های کاربرد اینروش در دروس حوزه های علمیه و دانشگاه ها ارائه می شود. هدف این پژوهش، تلاش در جهت باز کردن مرحله جدیدی از یادگیری و بهبود مناسب شرایط متغیر امروزیسازمان ها در حوزه مطالعات مدیریتی است و با این پیش فرض وارد بحث می شود که در شرایط جدید محیطی که سرعت تحول و تغییر بسیار فزاینده است . در این تحقیق، بامطالعه و بررسی در میان مباحثی که به عنوان مباحث بسترساز مشارکت گروهی و پویایی آن در حوزه مدیریت مطرح شده اند، سعی شده است عوامل موثر بر توسعه یادگیری گروهی شناسایی، موانع یادگیری گروهی معرفی و روش های یادگیری گروهی نیز تعیین شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.