مقاله تعیین شاخصهای تاثیرگذاردرامتیازدهی اعتباری شرکت ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین شاخصهای تاثیرگذاردرامتیازدهی اعتباری شرکت ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین شاخصهای تاثیرگذاردرامتیازدهی اعتباری شرکت ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین شاخصهای تاثیرگذاردرامتیازدهی اعتباری شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین شاخصهای تاثیرگذاردرامتیازدهی اعتباری شرکت ها :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه صنعت امتیازدهی اعتباری به یکی ازصنایع قدرتمنددرجهان تبدیل شدها ست و شرکت های مانند مودیز اس اندپی و فیچ دراین صنعت ازجایگاه قدرتمندی برخوردارهستند که متاسفانه به دلایلی همچون تحریم ازرتبه بندی اعتباری شرکت های ایرانی امتناع می کنند دراین راستا با توجه به نیازکشور و احتیاج به خودکفایی درصنعت رتبه بندی ازیک نگرش نواورانه درراستای رتبه بندی استفاده شده است دراین مقاله ابتدا سعی شده مدلهایمطرح درزمینه امتیازدهی اعتباری بیان و سپس شاخصهای تاثیرگذار تعیین و درنهایت با استفاده ازتحلیل سلسله مراتب فازی و مصاحبه با خبرگان اوزان این معیارها به دست امده و اولویت آنها مشخص میشود نتایج حاکی ازآن است که ازمیان ۱۶ عامل تعیین شده نسبت جاری نسبت آنی، حاشیه سودخالص حاشیه سود EBIT دارایی جاری /کل دارایی نسبت بدهی ازبیشترین اهمیت برخوردارهستند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.