مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
همچنان که بازارها رشد کرده و پیچیدهتر میشوند اهمیت مشتریان فعلی برای شرکتها مشخص شده و وفاداری مشتریان به عنوان یک عامل کلیدی برای سازمانها بروز میکند. بنابراین بازاریابان نیاز دارند که عوامل مؤثر بر وفاداری به برند را شناسایی نمایند. امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشد دادن و سوق دادن مشتری تا حد بلوغ در نردبان وفاداری به سازمانهاست. سازمانها برای اینکه بتوانند به بهترین نحو وفاداری مشتریان را مدیریت کنند، باید عوامل موثر بر وفاداری را شناسایی کرده و نگرشی مثبت به سمت شرکت برای مشتریان به وجود آورند. در واقع بهترین مشتریان برای سازمانها وفادارترین آنها هستند و امروزه توسعه وفاداری مشتریان به عنوان یک هدف استراتژیک برای سازمانها محسوب میشود. بر همین اساس در تحقیق حاضر سعی شده است عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شناسایی شود. به نظر میرسد که مدیران سازمانها بتوانند با مورد توجه قرار دادن این عوامل موثر راهبردهای مناسبتری تدوین و منابع خود را فراخور اهمیت هر یک از این عوامل اختصاص دهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.