مقاله زمینه های بکارگیری فن اوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مدیریت بازاریابی محصولات گلخانه ای (استان سیستان و بلوچستان -۱۳۹۰)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله زمینه های بکارگیری فن اوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مدیریت بازاریابی محصولات گلخانه ای (استان سیستان و بلوچستان -۱۳۹۰) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله زمینه های بکارگیری فن اوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مدیریت بازاریابی محصولات گلخانه ای (استان سیستان و بلوچستان -۱۳۹۰)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله زمینه های بکارگیری فن اوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مدیریت بازاریابی محصولات گلخانه ای (استان سیستان و بلوچستان -۱۳۹۰)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله زمینه های بکارگیری فن اوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در مدیریت بازاریابی محصولات گلخانه ای (استان سیستان و بلوچستان -۱۳۹۰) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف اصلی این تحقیق بررسی زمینه های بکارگیری ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در مدیریت بازاریابی محصولات گلخانه ای می باشد. این تحقیق از نظر ماهیت دادها، تحقیقی کمی بوده و گذشته نگر است نظر به این که نتایج تحقیق بلافاصله می تواند در اختیار تصمیم گیران و متولیان بخش کشاورزی و فن آوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته و در سطوح استانی بکار گرفته شود، تحقیق را از نوع کاربردی نیز می توان نامید. ازنظر روش اجراء تحقیق حاضر توصیفی وهمبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بازرگانی استان سیستان و بلوچستان می باشد. و روش نمونه گیری تصادفی ساده است. تعداد کل افراد جامعه آماری ۳۷۵ نفر می باشد. برای براورد حجم نمونه آماری از جدول کوکران برای جمعیت های کوچک استفاده گردید که با درجه خطای ۵ درصد حجم نمونه ۱۹۴ نفر تعیین گردید که از این تعداد ۱۸۸ پرسشنامه بدون نقص و کامل جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل گردید. یافته های بخش توصیفی در ارتباط با اولویت بندی میزان دسترسی به فناوری اطلاعات و بازاریابی محصولات گلخانه ای نقش موثر داشته اند، که شامل متغیرهای میزان دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطی سابقه کار و نگرش به فناوری های اطلاعات می باشد. نتیجه رگرسیون چند گانه نشان می دهد که میزان ۸۹ درصد تغییرات متغیر وابسته (زمینه های بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت بازاریابی محصولات گلخانه ای) توسط چهار متغیر یاد شده تبیین شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.