مقاله تحلیل سه بعدی مسافت دید توقف در ترکیب قوس افقی و قوس قائم شبیهسازی شده با توابع SPLINE
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل سه بعدی مسافت دید توقف در ترکیب قوس افقی و قوس قائم شبیهسازی شده با توابع SPLINE دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل سه بعدی مسافت دید توقف در ترکیب قوس افقی و قوس قائم شبیهسازی شده با توابع SPLINE کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل سه بعدی مسافت دید توقف در ترکیب قوس افقی و قوس قائم شبیهسازی شده با توابع SPLINE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل سه بعدی مسافت دید توقف در ترکیب قوس افقی و قوس قائم شبیهسازی شده با توابع SPLINE :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
مسافت دید توقف در طراحی هندسی راه، براساس دستورالعمل آشتو، در دو تراز افقی و قائم اندازهگیری و مقایسه و کمترین مقدار محاسبه شده به عنوان معیار کنترل ایمنی مسیر انتخاب میشود. به طور رایج، مختصات نقاط تشکیل دهنده مسیر در هر تراز، براساس دو بعد طولی – عرضی یا طولی – ارتفاعی محاسبه و سپس، عوامل ایمنی شامل مسافت دید توقف، پاکسازی نواحی داخلی قوس و; کنترل میشود، در حالی که با داشتن مختصات سه بعدی (طول – عرض – ارتفاع)، میتوان مسیر را طراحی و ایمنی آن را در فضای سه بعدی که با شرایط واقعی مطابقت بیشتری دارد، تحلیل نمود. در این مقاله با مدلسازی ترکیب قوس افقی با قوس قائم، به کنترل مسافت دید توقف در فضای سه بعدی پرداخته شده است. برای مدلسازی سه بعدی مسیر از مفاهیم ریاضی مانند توابع SPLINE و برای اعتبارسنجی مدل پیشنهادی، از مطالعه موردی روی محوره پاتاوه – دهدشت استفاده شده است. تحلیلهای صورت گرفته نشان میدهد که شرایط واقعی ۰سه بعدی و شرایط طراحی دوبعدی رایج با یکدیگر تفاوت قابل ملاحظهای دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.