مقاله تحلیل محتوای برنامه‌های تلویزیونی در استفاده از مدل‌های حمل و نقل درون شهری طبق نظریه‌ی هاولند


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل محتوای برنامه‌های تلویزیونی در استفاده از مدل‌های حمل و نقل درون شهری طبق نظریه‌ی هاولند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل محتوای برنامه‌های تلویزیونی در استفاده از مدل‌های حمل و نقل درون شهری طبق نظریه‌ی هاولند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای برنامه‌های تلویزیونی در استفاده از مدل‌های حمل و نقل درون شهری طبق نظریه‌ی هاولند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای برنامه‌های تلویزیونی در استفاده از مدل‌های حمل و نقل درون شهری طبق نظریه‌ی هاولند :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
رسانه‌های همگانی به دلیل تأثیر عمیق و انکارناپذیر اجتماعی و فرهنگی به طور اعم و البته تلوزیون به دلیل ابعاد فراگیرش به طور اخص، از جایگاه ویژه‌ای در تغییر نگرش در استفاده از حمل و نقل عمومی و سبز برخودار است،‌چرا که به عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه ارتباط جمعی ، موثرترین ابزار در انتقال، ایجاد و تقویت نگرش‌ها، ارزشها و اندیشه‌ها شناخته شده است . بنابراین با توجه به جایگاه و مقبولیت این رسانه در جامعه و اثر گذاری آن بر فرهنگ ترافیک، ضرورت بازنگری، تجزیه و تحلیل و آسیب‌شناسی محتوای برنامه‌های ترافیکی از اهمیت ویژه‌ای برخودار می‌باشد. در این مقاله با استفاده از روش تحلیل محتوا و با تکیه بر نظریه‌ی هاولند متغیرهای مورد نظر کدگذاری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نمونه پژوهش ۱۵ برنامه تلویزیونی بود که با استفاده از روش نمونه‌گیری مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که نسبت بسیار ناچیزی (۲ درصد) از برنامه‌های پخش شده حاوی محتوای حمل و نقلی است. از این میزان استفاده از حمل و نقل عمومی تنها ۱۰ درصد، حمل و نقل سبز (دوچرخه و پیاده) ۳ درصد و حمل و نقل شخصی ۸۷ درصد از برنامه‌ها را به خود اختصاص داده بودند و در بین برنامه‌های مرتبط تحلیل شده تنها ۱۵ درصد حاوی فاکتورهای موثر در جهت تغیر نگرش مثبت در استفاده از حمل و نقل عمومی بوده و ۸۵ درصد از موانع تغییر نگرش در این زمینه می‌باشد. آزمون کاری اسکوار نشان داد میزان محتوای حمل و نقلی شخصی بسیار بیشتر از مد عمومی بوده است. نگرش مثبت و تشویق‌کننده در استفاده حمل و نقل شخصی بیشتر به مخاطب القای شده. افراد جوان بیشتر از مد شخصی استفاده کرده بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.