مقاله کالبدفضایی بازارهای موقت درمیادین شهری باتاکید برجمعه بازارتهران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کالبدفضایی بازارهای موقت درمیادین شهری باتاکید برجمعه بازارتهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کالبدفضایی بازارهای موقت درمیادین شهری باتاکید برجمعه بازارتهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کالبدفضایی بازارهای موقت درمیادین شهری باتاکید برجمعه بازارتهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کالبدفضایی بازارهای موقت درمیادین شهری باتاکید برجمعه بازارتهران :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
بررسی شاخص های مبلمان فضاهای عمومی بر رفتار شهروندان در بازارهای موقت موضوع این پژوهش است. بازشناسی روند تقابلی محیط و انسان با رویکرد رفتار شناسی، با هدف تبیین وتشریح شاخصهای مبلمان فضاهای عمومی در بطن بازارهای موقت و تحلیل شاخصها و معیارها در رفتار شناسی کاربران به منظور بهبود ارتباط بین انسان و محیط تا نهایتا تعمیم پایداری اجتماعی تامین گردد. این مطالعه در حیطه تحقیقات بنیادین و بر اساس روش استدلالی و قیاسی است. گردآوری اطلاعات از طریق میدانی واسنادی در نمونه مورد بررسی چهارچوب نظری این تحقیق بر اساس الگویی رفتار شناسانه می باشد که در فضاهای معینی، رفتارهای واقعی و مورد انتظار فرصت بروز می یابند .با توجه به چگونگی ارتباط انسان و محیط (محرک – پاسخ) ,گیرنده های تحت تاثیر محرک های محیطی به مغز انتقال یافته و داده های محیطی تفسیر می شوند و عکس العمل انسان به صورت رفتار ظاهر می گردد. تحلیل اطلاعات نشان می دهد تاثیر مبلمان عمومی درنحوه شکل گیری الگوهای رفتاری انسان در سه شاخص کلی کالبدی، عملکردی و سازماندهی ؛ در کنار ریز شاخص های آن ها بنا بر الویت و درجه تاثیر، قابل سامان دهی می باشند تا به شکل بهینه الگوهایی جهت ارتقای پایداری اجتماعی ارائه کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.