مقاله مزیتهای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مزیتهای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مزیتهای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مزیتهای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مزیتهای مدیریت ارتباط با مشتری برای مشتریان :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری رویکرد استراتژیکی است که مردم، کسب و کار و تکنولوژی را به منظور ادراک نیازهای مشتریان جهت رضایت بیشتر آنان یکپارچه می نماید. بنابراین پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری یکی از ابزارهای مهمی است که به مدیران و شرکت ها در افزایش رضایت و وفاداری مشتریان کمک می کند. علاوه بر این پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد مشتریان تاثیرگذار بوده و به مشتریان در استفاده از محصولات و خدمات شرکت هایی که از امکانات مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می کنند کمک خواهد نمود. در این مقاله به بررسی برخی از مطالعات و تحقیقات پیشین از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲در زمینه مزایای مدیریت ارتباط با مشتری که بر روی مشتریان اثرگذار می باشد پرداخته می شود . این مزایا شامل : بهبود خدمات به مشتریان ، افزایش خدمات شخصی، پاسخگوئی به نیازهای مشتریان، بخش بندی مشتریان، بهبود مشتری پسندسازی بازاریابی، ادغام و یکپارچه سازی کانال ها، صرفه جویی در زمان و بهبود دانش مشتریان می باشد. نتایج این پژوهش به مدیران و شرکت ها برای شناخت عوامل و مزایای مدیریت ارتباط با مشتری که دارای تاثیر بالقوه بر مشتریان می باشد ، کمک خواهد نمود و آنها می توانند با افزایش رضایت مشتریان، آنان را از طریق توجه بیشتر به مزایای مدیریت ارتباط با مشتری حفظ نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.