مروری بر چگونگی استخراج داده و مدیریت آن در کامپیوتر


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر چگونگی استخراج داده و مدیریت آن در کامپیوتر دارای ۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر چگونگی استخراج داده و مدیریت آن در کامپیوتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه
 
بازار ابزار استخراج داده ها از دو راه ابتدایی خود در حال ظهور می‌باشد . بسیاری از ابزارهایی که در اینجا توضیح داده می‌شوند ، در مرحله اول انتشار می‌باشند.
موقعیت در بازار CRM که عموماً بخشی از سیستم تجارت الکترونیکی در نظر گرفته می‌شود ، پیچیده تر می‌باشد و بنابراین با سرعت وب یا شبکه در حال حرکت می‌باشد. بازار CRM ، حتی بیشتر از بازار ابزار استخراج داده‌ها با چندین فروشنده که بر تعریف خود بازار و موقعیت خود در این بازار متمرکزند ، توصیف می‌گردد.
این اشتباه، با ماهیت بسیار دینامیک خود بازار که یک فعالیت قابل رویت تحکیم مشتری، شرکتهای ادغامی‌و تملیک ها را تحمل می‌کند، بیشتر می‌گردد. علی رغم کل این چالشها، باز رو به تکامل می‌رود و فروشندگان، پیشرفت مهمی‌در علمی‌بودن ابزار، قابلیت استفاده و قابلیت اداره‌ کسب می‌کنند.
اولین بخش این فصل ، به کاربردهای بسته بندی شده  استخراج داده ها می‌پردازد. این کاربردها ، بر اساس چندین تکنیک استخراج داده ها  ادغام شده در ابزارهای بهتر می‌باشد . همراه با بهترین عملکرد ها ، اسلوب شناسی های خوب تعریف شده و فرآیندها، راه خود را در محیط های تولید شرکتها که در آن استخراج داده ها بخشی از یک فرآیند موسسه ای شده می‌شود می‌یابند که شامل رشد و یادگیری سازمانی می‌شود .
 

فهرست مطالب

عنوان    صفحه
بخش اول : تأثیر استخراج داده‌ها بر CRM    1
فصل اول : روابط مشتری
مقدمه    2   
استخراج داده‌ها چیست    5
یک نمونه     6
ارتباط با فرآیند تجاری     8
استخراج داده‌ها و مدیریت روابط مشتری     11
استخراج داده‌ها چگونه به بازاریابی بانک اطلاعاتی کمک می‌نماید    12
امتیاز دهی     13
نقش نرم‌افزار مدیریت مبارزه    13
افزایش ارزش مشتری     14
ترکیب استخراج داده‌ها و مدیریت مبارزه     15
ارزیابی مزایای یک مدل اسخراج داده ها     15
فصل دوم: استخراج داده‌ها و ذخیره داده‌ها- یک منظره مرتبط به هم
مقدمه     17
استخراج داده‌ها و ذخیره داده‌ها ، یک ارتباط     18
بررسی ذخیره داده‌ها    21
ذخیره داده‌ها ROI    21
ذخایر داده های علمی واطلاعاتی     23
 تعریف و خصوصیات یک مخزن اطلاعاتی     30
معماری انبارداده‌ها     34
استخراج داده‌ها     38
استخراج داده‌های تعریف شده     38
قملروهای کاربرد استخراج داده‌ها    40
مقوله‌های استخراج داده‌ها و کانون تحقیق     41
فصل سوم: مدیریت رابطه با مشتری
مقدمه    48
سودمندترین مشتری     49
مدیریت رابطه مشتری    50
بانک اطلاعاتی متمرکز برمشتری     53
اداره مبارزات     54
تکامل تدریجی بازاریابی     56
بازاریابی حلقه بسته     57
معماریCRM    57
نسل بعدیCRM    58
بخش دوم: بنیاد – تکنولوژیها و ابزار     60
فصل چهارم : اجزاء ذخیره سازی داده‌ها
مقدمه     61
معماری کلی     62
بانک اطلاعاتی انبار داده‌ها     63
ابزارهای ذخیره‌سازی، تحصیل، تهذیب و انتقال     64
متادیتا    65
ابزار دسترسی     70
دسترسی و تجسم اطلاعات     71
اصول مشاهده یا تجسم داده‌ها     72
ابزار بررسی و گزارش     76
کاربردها     77
ابزار OLAP    77
ابزارها استخراج داده‌ها     78

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.