مقاله سازمان های چابک؛مبانی مفاهیم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سازمان های چابک؛مبانی مفاهیم دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سازمان های چابک؛مبانی مفاهیم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سازمان های چابک؛مبانی مفاهیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سازمان های چابک؛مبانی مفاهیم :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
با آغاز قرن بیست و یکم سازمانها تغییرات اساسی و شدیدی را پیرامون خود تجربه کردهاند. این تغییرات سازمانها را به سمت چالشهای نوینی هدایت میکند که عدم توجه به آنها بقا و موفقیت سازمانهای تولیدی را بطور فزایندهای تهدید میکند. این موقعیت حیاتی منجر به آن شده است که بسیاری از سازمانها در اولویتهای کسب و کار و دیدگاههای استراتژیک خود تجدیدنظر کنند و تأکیدات خود را بر سازگاری با تغییرات محیط کسب و کار و پاسخ سریع به نیازهای بازار ومشتری از طریق روشهای نوین همکاری قرار دهند. سازمانها برای پاسخ به این چالشهای کسب و کار رویکرد نوینی به نام چابکی را برگزیدهاند. .تولید چابک را توانایی بقا و پیشرفت در یک محیط بسیار رقابتی با تغییرات مستمر و غیرقابل پیشبینی، بوسیله واکنش سریع و مؤثر نسبت به تغییرات و همچنین ایجاد محصولات و خدمات براساس خواست مشتری تعریف کردهاند. در این مقاله ابتدا روندهای تاریخی و شرایط محیطی که منجر به ظهور تولید چابک شده است، بررسی شده و سپس تواناییها و شایستگیهای مورد نیاز برای چابکی و همچنین فراهم کنندههای چابکی در سازمانها تشریح خواهدشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.