مقاله بررسی اولویت‌دهی خودروهای همگانی در تقاطعات چراغدار (مطالعه موردی: خط BRT10، تهران)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اولویت‌دهی خودروهای همگانی در تقاطعات چراغدار (مطالعه موردی: خط BRT10، تهران) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اولویت‌دهی خودروهای همگانی در تقاطعات چراغدار (مطالعه موردی: خط BRT10، تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اولویت‌دهی خودروهای همگانی در تقاطعات چراغدار (مطالعه موردی: خط BRT10، تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اولویت‌دهی خودروهای همگانی در تقاطعات چراغدار (مطالعه موردی: خط BRT10، تهران) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
اولویت‌دهی به خودروهای همگانی در حمل نقل TSP، یک تکنولوژی کلیدی جهت بهبود کارایی خطوط BRT به حساب می‌آید. امروزه این روش، از اهمیت زیادی برخوردار است. جرا که این روش با داشتن توجیه اقتصادی مناسب و فراهم آوردن امکان سرویس‌دهی هرچه بیشتر به مسافران با همان تعداد ناوگان موجودباعث بهبود عملکرد سیستم حمل و نقل همگانی می‌شود. این مقاله روی طراحی و ارزیابی شبیه‌سازی اولویت‌دهی به اتوبوس‌های تندرو در تقاطعات چراغ‌دار تمرکز دارد. با در نظر گرفتن خط ۱۰ تهران به عنوان مطالعه موردی، سناریوهای مختلف اولویت‌دهی برای تقاطعات چراغدار در امتداد مسیر بررسی شده است. این مطالعه از مدل شبیه‌سازی میکروسکوپی AIMSUN برای آنالیز تأثیر پارامترهای ترافیک، برای تأثیر اولویت‌دهی در امتداد کریدورها استفاده می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.