مقاله بررسی تأثیر سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود ناوگان اتوبوس رانیبر رفتار انتخاب وسیله ی شاغلین محدوده زوج-فرد تهران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود ناوگان اتوبوس رانیبر رفتار انتخاب وسیله ی شاغلین محدوده زوج-فرد تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود ناوگان اتوبوس رانیبر رفتار انتخاب وسیله ی شاغلین محدوده زوج-فرد تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود ناوگان اتوبوس رانیبر رفتار انتخاب وسیله ی شاغلین محدوده زوج-فرد تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر سیاست های قیمت گذاری تراکم و بهبود ناوگان اتوبوس رانیبر رفتار انتخاب وسیله ی شاغلین محدوده زوج-فرد تهران :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
به عنوان یکی از راهکارهای عملی برای کاهش هزینه‌های تراکم ترافیک در شهرها و استفاده‌ی کاراتر از زیرساخت‌های حمل و نقل، سیاست‌های مدیریت تقاضای حمل و نقل مورد توجه قرار گرفته اند. در این پژوهش، سیاست قیمت‌گذاری تراکم با طرح ناحیه – مبنا و با عوارض متغیر نسبت به وقت روز، به عنوان سیاست مدیریتی دفعی و بهبود ناوگان اتوبوسرانی از طریق اعمال دو سیاست کاهش زمان سفر با اتوبوس و کاهش فاصله ی ایستگاه اتوبوس تا محل کار به عنوان سیاست‌های تشویقی مورد بررسی قرار گرفتند. سیاست‌های مورد نظر در قالب پرسش‌نامه‌ای حاوی سؤالات رجحان بیان شده به ۲۳۱ نفر از شاغلین محدوده زوج – فرد شهر تهران ارائه شدهاست. اثرات اصلی و همین‌طور اثرات اندرکنشی دوطرفه‌ی سیاست‌ای مورد نظر، توسط مدل لوجیت چندگانه انتخاب وسیله سفر بررسی شد. این مدل نشان می‌دهد سیاست‌قیت‌گذاری تا محل کار اعمال شود، بیشترین تأثیر را بر کاهش احتمال انتخاب خودروی شخصی در این ساعات دارد. هم‌چنین سیاست کاهش زمان سفر اتوبوس در صورتی که به صورت تک سیاست اعمال شود بیشترین تأثیر را در افزایش احتمال انتخاب اتوبوس دارد. (۳۱)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.