مقاله بررسی شکاف موجود در ابعاد توانمندی خدمات سازمان اتوبوسرانی شهر یزد با استفاده از مدل SERVQUAL


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی شکاف موجود در ابعاد توانمندی خدمات سازمان اتوبوسرانی شهر یزد با استفاده از مدل SERVQUAL دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شکاف موجود در ابعاد توانمندی خدمات سازمان اتوبوسرانی شهر یزد با استفاده از مدل SERVQUAL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شکاف موجود در ابعاد توانمندی خدمات سازمان اتوبوسرانی شهر یزد با استفاده از مدل SERVQUAL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شکاف موجود در ابعاد توانمندی خدمات سازمان اتوبوسرانی شهر یزد با استفاده از مدل SERVQUAL :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
سامانه حمل و نقل اتوبوس یکی از مهمترین سامانه‌های حمل و نقل همگانی بهشمار رفته و بهبود این سامانه در ارائه خدمات بهینه ضمن افزایش روند توسعه و افزایش کارایی و عملکرد سامانه حمل و نقل شهری و به دنبال آن، افزایش جذب و رضایتمندی شهروندان ، منجر به کاهش ترافیک، آلودگی محیط زیست و مصرف انرژی خواهد شد. این تحقیق تلاش دارد؛ ضمن سنجش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان از سوی سازمان مورد مطالعه، به بررسی سطح انتظار شهروندان از خدمات این سازمان با استفاده از مدل SERVQUAL بپردازد. که پس از جمع‌آوری اطلاعات از طریق ابزار پرسشنامه، داده‌ها با استفاده از آزمون کولوموگوروف – اسمیرنوف (KS) و آزمون ویلکاکسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاصل از تحلیل اطلاعات بیانگر این است که سطح کیفی خدمات سازمان مورد مطالعه در حد مطلوب استفاده‌کنندگان نیست و میان انتظارات و ادرکات آن‌ها، شکاف قابل توجهی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.