مقاله پیش بینی آلودگی ذرات معلق در هوای تهران جهت اعمال استراتژی‌‌های محدودیت ترافیک با استفاده از شبکه‌های عصبی پرسپترون


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی آلودگی ذرات معلق در هوای تهران جهت اعمال استراتژی‌‌های محدودیت ترافیک با استفاده از شبکه‌های عصبی پرسپترون دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی آلودگی ذرات معلق در هوای تهران جهت اعمال استراتژی‌‌های محدودیت ترافیک با استفاده از شبکه‌های عصبی پرسپترون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی آلودگی ذرات معلق در هوای تهران جهت اعمال استراتژی‌‌های محدودیت ترافیک با استفاده از شبکه‌های عصبی پرسپترون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی آلودگی ذرات معلق در هوای تهران جهت اعمال استراتژی‌‌های محدودیت ترافیک با استفاده از شبکه‌های عصبی پرسپترون :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
آلودگی هوا در کلان‌شهرها خصوصاً تهران یکی از معضلات شهری محسوب می‌گردد. اطلاع از وضعیت آلودگی قبل از پیش آمدن شرایط ناسالم، امکان اعمال استراتژی‌های محدودیت ترافیک مانند طرح و زوج وفرد جهت جلوگیری از وقوع آلودگی را فراهم می‌نماید.در این تحقیق با استفاده از شبکه عصبی پرسپترون با توجه به عوامل موثر بر کاهش و افزایش الودگی هوا، میزان آلودگی در یک و دو روز بعد پیش‌بینی شده است نتایج روی شهر تهران به عنوان پایلوت گزارش شده است. با توجه به این‌که مهم‌ترین آلاینده که عامل اصلی ناسالم سازی هوای تهران در بیش از ۹۰ درصد روزهای ناسالم بوده است. ذرات معلق PM2.5,PM10 می‌باشند، این تحقیق به پیش‌بینی میزان این ذرات در دو ایستگاه با بالاترین سطح آلایندگی در تهران پرداخته است. تکنیک پیاده‌سازی شده شبکه‌های عصبی پرسپترون چند لایه با قابلیت انتشار به عقب می‌باشد که ورودی‌های آن وضعیت جوی، وضعیت کاری روزهای مورد پیش‌بینی و میزان الودگی‌ هوا در روز قبل می‌باشد. نتایج نشان می‌دهد، متوسط درصد خطا برای هر دو آلاینده ۲۶ درصد یک روز بعد و حدود ۲۸ درص برای دو روز بعد می‌باشد. مدیران شهری از این نتایج می‌توانند برای تصمیم گیری در زمینه اجریا طرح‌های محدودیت ترافیک استفاه نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.