مقاله پیشنهاد زمانبندی بهینه برای تقاطع چراغدار در راستای افزایش کارایی میزان عبور وسایل نقلیه (مطالعه موردی در شهر تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پیشنهاد زمانبندی بهینه برای تقاطع چراغدار در راستای افزایش کارایی میزان عبور وسایل نقلیه (مطالعه موردی در شهر تهران) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پیشنهاد زمانبندی بهینه برای تقاطع چراغدار در راستای افزایش کارایی میزان عبور وسایل نقلیه (مطالعه موردی در شهر تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشنهاد زمانبندی بهینه برای تقاطع چراغدار در راستای افزایش کارایی میزان عبور وسایل نقلیه (مطالعه موردی در شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پیشنهاد زمانبندی بهینه برای تقاطع چراغدار در راستای افزایش کارایی میزان عبور وسایل نقلیه (مطالعه موردی در شهر تهران) :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
پیچیدهترین موقعیت خاص در سیستم هر خیابان تقاطعهای درجهبندی شده میباشند. در یک تقاطع معمولی از نوع خیابان چهارراهی، دوزاده حرکت عرف وسائل نقلیه (گردش به چپ، حرکت ماینی یا از وسط، چرخش به راست هریک از چهار جهت) و چهار حرکت عرف پیاده رو درطول خیابان وجود دارد. این حرکات بطور بالقوه بوجود آوردنده بسیاری از مشکلات در جاهایی هستند که وسائل نقلیه و یا مسیرهای پیادهرو در یک زمان و در یک مکان بصورت فیزیکی با هم برخورد مینمایند. تفاوت اساسی بین زمانبندی طراحی شده و زمانبندی موجود، این است که در زمانبندی طراحی شده تقاطع با سبز متأخر کار میکند یعنی وسایل نقلیه در مرحله قبل میایستند در حالی که وسایل نقلیه در جهت مقابل شروع به حرکت میکنند. در اینجا چون در این جهت گردش به چپ با جریانی مقابله ندارد در نتیجه این گردش به چپ نیز به صورت محافظت شده صورت میگیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.