مقاله بررسی تاثیر شناخت برند و روابط برند بر رفتار خرید مشتریان اپراتورهای ارتباطات سیار (همراه اول، ایرانسل،رایتل، تالیا)در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر شناخت برند و روابط برند بر رفتار خرید مشتریان اپراتورهای ارتباطات سیار (همراه اول، ایرانسل،رایتل، تالیا)در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شناخت برند و روابط برند بر رفتار خرید مشتریان اپراتورهای ارتباطات سیار (همراه اول، ایرانسل،رایتل، تالیا)در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شناخت برند و روابط برند بر رفتار خرید مشتریان اپراتورهای ارتباطات سیار (همراه اول، ایرانسل،رایتل، تالیا)در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شناخت برند و روابط برند بر رفتار خرید مشتریان اپراتورهای ارتباطات سیار (همراه اول، ایرانسل،رایتل، تالیا)در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
مطالعه حاضر، به دنبال آزمودن یک نظریه اصلاح شده در زمینه شناخت و روابط برند در بازار محصول سیم کارت می باشد. هدف از اینپژوهش ایجاد مدلی جامع متشکل از شناخت برند و روابط برند و چشم انداز آن روی برند با فرض اینکه چطور شناخت و روابط برند بر روی خریدهای فعلی و آتی تاثیرگذار است. مساله اصلی پژوهش عبارت است از اینکه عوامل موثر در شناخت و روابط برند که بتواند تحریک کننده تمایلات رفتاری مصرف کننده از چهار برند سیم کارت همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا کدامند و میزان تاثیرگذاریهریک از آنها چگونه می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت از نوع توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماریپژوهش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان و روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. متیغرهای اصلی این پژوهش شامل آگاهی از برند، تصور ذهنی از برند، رضایت از برند، اعتماد به برند، وابستگی به برند، خرید فعلی و خرید آتی می باشد. نتایج تحقیق نشانمی دهد که رابطه معناداری بین مولفه های تحقیق وجود داشت و تمامی فرضیات تحقیق مورد تایید واقع شد. به این صورت که آگاهی ازبرند بر روی تصویر ذهنی، خرید فعلی، خرید آینده واعتماد به برند تاثیر گذار است. تصویر ذهنی بر روی رضایت مندی از برند، خرید فعلی وخرید آینده تاثیرگذار است. رضایت از برند و اعتماد به برند بر وابستگی به برند تاثیرگذار بوده و وابستگی به برند بر خرید فعلی و خرید آینده تاثیر معنادار داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.