مقاله بررسی تبلیغات و نقش آن بر فروش


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تبلیغات و نقش آن بر فروش دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تبلیغات و نقش آن بر فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تبلیغات و نقش آن بر فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تبلیغات و نقش آن بر فروش :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
با رواج پول و رسیدن به مراحل تولید بیش از نیاز ، تجارت میان اقوام بشر رونق گرفت و بازرگانان فعالیت بازاریابی برای تولیدات مختلف را آغاز نمودند . آنچه مسلم است امکان ادامه فعالیت تولید بدون تبلیغات برای فروش محصول امکان پذیر نیست ، لیکن باید دقت داشت که هر کالایی را در هر بازاری نمی توان فروخت و فروش کالا در بازارهای گوناگون نیازمند انجام تبلیغات مناسب است .در حالیکه امروزه شاهد ضرر و زیان و متلاشی شدن حیات اقتصادی شرکتها به دلیل عدم توفیق در امر فروش محصولات و ادامه حیات اقتصادی هستیم ، اگر طراحان برنامه های تبلیغاتی بتوانند برنامه های مناسب و اثر بخشی را طراحی نمایند ، خواهند توانست میزان فروش کالاها را بالاتر برده و یا بازگشت بموقع سرمایه گذاری ها و گردش سالم اقتصادی را رونق بخشند . در این مقاله ابتدا بطور مختصر اجزائ تصمیمات اساسی در تبلیغات توضیح داده می شود سپس به اثربخشی تبلیغات ، مدلهای اثربخشی ، ارزیابی اثربخشی یک رسانه و در نهایت اندازه گیری موفقیت پرداخته می شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.