مقاله بررسی و ارزیابی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت مالی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت مالی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت مالی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
یکی از مهمترین چالشهای شرکت های توزیع برق درک چگونگی دستیابی به مزیت رقابتی و حفظ آن است. اهمیت شناسایی و درک نحوه اثر گذاری عوامل موثر بر موفقیت مالی شرکت ها بیش از پیش برای مدیران اهمیت پیدا کرده است . هدف از انجام این تحقیق بررسی و ارزیابی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت مالی شرکت هاست . این عوامل که شامل : تکنولوژی اطلاعاتی، سیستم و استراتژی فروش، تحقیق و توسعه و توزیع، سیستم خدمت رسانی به مشتری، استراتژی های بازاریابی، منابع انسانی و سیستم حسابداری شرکت ها می باشد. روش انجام تحقیق از نوع توصیفی و دارای ماهیت کاربردی می باشد. ابزار مورد استفاده در آن پرسشنامه محقق ساخته که براساس طیف ۵ گزینه ای لیکرت طراحی شد و پایانی آن از روش آلفای کرونباخ (۰/۸۳) بدست آمد. جامعه آماری شامل شرکت های توزیع برق استان لرستان و شهرستان اصفهان و همچنین شرکت های بزرگ پیمانکاری می باشد که با این شرکتها قرار داد دارند که تعداد ۱۵۳ پرسشنامه بین مدیران مالی این شرکتها که طبق جدول مورگان انتخاب شده بودند توزیع و تعداد ۱۴۰ پرسشنامه عودت داده شد. روش تجزیه و تحلیل این تحقیق از روش همبستگی از نوع ( مدل یابی معادلات ساختاری) می باشد. از روش تحلیل آماری تحلیل عاملی تاییدی بویژه تحلیل میسر استفاده شد، برای آزمون فرضیه های مرتبط با مدل مفهوم از تکنیک معادلات ساختاری بهره گرفته شد، همچنین از نرم افزار لیزرل برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که استراتژی فروش، تحقیق و توسعه، خدمت رسانی به مشتری، استراتژی های بازاریابی، منابع انسانی و سیستم حسابداری بر موفقیت مالی شرکت ها تاثیر دارد و تکنولوژی اطلاعات بر عملکرد مالی تاثیر مثبت ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.