مقاله بررسی رابطه عدالت سازمانی و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدماتمطالعه موردی: شرکت جاویدان انرژی کیش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه عدالت سازمانی و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدماتمطالعه موردی: شرکت جاویدان انرژی کیش دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه عدالت سازمانی و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدماتمطالعه موردی: شرکت جاویدان انرژی کیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه عدالت سازمانی و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدماتمطالعه موردی: شرکت جاویدان انرژی کیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه عدالت سازمانی و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدماتمطالعه موردی: شرکت جاویدان انرژی کیش :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
عدالت به عنوان یک نیاز اساسی برای زندگی جمعی انسان ها همیشه در طول تاریخ مطرح بوده است. درک عدالت سازمانی، برای کارایی بهتر عملکرد سازمان ها و رضایت کارکنان ضروری است و سازمان باید در جهت تحقق این مهم، همه ی تلاش و کوشش خود را به کار گیرد. عدالت سازمانی به رعایت انصاف در محیط شغلی اشاره دارد. رضایت از جبران خدمات، جنبه ای از جنبه های رضایت شغلی است که پاداش های دریافتیرا مورد توجه می دهد. در این پژوهش رابطه عدالت سازمانی و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدمات مورد بررسی قرار می گیرد.جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه کارمندان شرکت جاویدان انرژی کیش شعبه شیراز تشکیل می دهند که تعداد آن ها براساس آمار دریافتی ۲۴ نفر می باشد که به علت محدود بودن جامعه، کل جامعه با روش نمونه گیری سرشماری به عنوان نمونه انتخاب شد. به منظور جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه استاندارد بررسی عادلانه و منطقی بودن نظام جبران خدمات را از دیدگاه کارکنان و پرسشنامه استاندارد عدالت سازمانینیهوف و مورمن استفاده شده است. باوجود استاندارد بودن پرسشنامه، برای سنجش پایایی نیز از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید که مقدار ۰/۸۳۴ را برای آن نتیجه داد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS آزمون های میانگین و انحراف معیار، رگرسیون خطی انجام گرفت. نتایج نشان داد که میان عدالت توزیعی و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدمات رابطه معنی داری وجود دارد و نیز میان عدالت سازمانی بعنوان فرضیه اصلی و و نگرش کارکنان به عدالت در نظام جبران خدمات نیز رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.