مقاله بررسی رابطه ی بین جهت گیری استراتژیک، نوآوری خدمات و عملکرد بازار


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ی بین جهت گیری استراتژیک، نوآوری خدمات و عملکرد بازار دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی بین جهت گیری استراتژیک، نوآوری خدمات و عملکرد بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی بین جهت گیری استراتژیک، نوآوری خدمات و عملکرد بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی بین جهت گیری استراتژیک، نوآوری خدمات و عملکرد بازار :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف این مقاله، چگونگی تاثیرگذاری جهت گیری استراتژیک شرکت بر قابلیت نوآوری خدمات میباشد و نتایج تاثیر آن بر روی عملکرد بازار را مشخص مینماید.این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری دادهها توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی است.جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه شرکتهای کوچک و متوسط استان کرمانشاه میباشد و ازمدل معادلات ساختاری برای تجزیه و تحلیل روابط میان متغیرهای مشتری گرایی، رقیب گرایی، هزینه گرایی، نوآوری خدمات و عملکرد بازار استفاده شد. در این پژوهش روابط بین مشتری گرایی، رقیب گرایی، هزینه گرایی و نوآوری خدمات پشتیبانی میشود. علاوه بر این،رابطه بین نوآوری خدمات و عملکرد بازار نیز پشتیبانی میشود.این مطالعه یکی ازتعداد محدودی از مطالعات است که بطور تجربی نوآوری خدمات را مورد رسیدگی قرار می دهد. تحقیقات بیشتری برای رسیدگی به تاثیر جهت گیری استراتژیک شرکت بر قابلیت نوآوری محصول مورد نیاز است.این مطالعه نشان دادکه شرکتهایی که به دنبال توسعه قابلیت نوآوری خدمات هستند باید مشتری گرایی، رقیب گرایی ، هزینه گرایی یاترکیبی ازاین سه نوع مختلف جهت گیری استراتژیک را بکار گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.