مقاله بررسی علل گرایش جوانان به مصرف کالاهای خارجی (مطالعه موردی پوشاک ترکیه در استان آذر بایجان شرقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی علل گرایش جوانان به مصرف کالاهای خارجی (مطالعه موردی پوشاک ترکیه در استان آذر بایجان شرقی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی علل گرایش جوانان به مصرف کالاهای خارجی (مطالعه موردی پوشاک ترکیه در استان آذر بایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی علل گرایش جوانان به مصرف کالاهای خارجی (مطالعه موردی پوشاک ترکیه در استان آذر بایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی علل گرایش جوانان به مصرف کالاهای خارجی (مطالعه موردی پوشاک ترکیه در استان آذر بایجان شرقی) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف این مقاله شناسایی علل گرایش به برندهای پوشاک کشور ترکیه به عنوان یک کالای خارجی نسبت به پوشاک ایرانی در بین جوانان استانآذربایجان شرقی می باشد. شیوه نمونه گیری تصادفی ساده بود که با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه ۳۸۴ نفر بدست آمد و برای جمع آوریداده های از پرسشنامه استاندارد استفاده گردید. روایی پرسشنامه پس از بررسی های مکرر و با کمک اساتید و خبرگان تایید گردید و پایایی آن همبا استفاده از آلفای کرونباخ برابر ۰/۸۸ که آلفای بالایی است بدست آمد. در این تحقیق از مدل مفهومی هالبورک و هیرشام که دارای سه بعد تفاوت های فردی ( نیاز به منحصر به فرد بودن، نگرش مصرف کننده به پوشاک کشور ترکیه)، متغیرهای ویژه برند ( کیفیت دریافتی از برند، ارزشهیجانی برند) و تمایل به خرید می باشد، استفاده شده است. با بهره گرفتن از آزمون های اسپیرمن و رگرسیون نتیجه گرفتیم که نگرش جوانان به پوشاک کشور ترکیه، نیاز به منحصر به فرد بودن، کیفیت دریافتی او از برند، ارزش هیجانی دریافتی او از برند پوشاک کشور ترکیه بر تمایل جوانان استان به خرید پوشاک ترکیه تاثیر مثبت و مستقیم دارد همین طور نشان دادیم که جوانان دختر تمایل بیشتری نسبت به جوانان پسر به خرید پوشاک ترکیه دارند و همین طور نشان دادیم سطح درآمد تاثیری بر تمایل به خرید پوشاک ترکیه ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.