مقاله ارائه چارچوبی برای مدیریت توافقنامه سطح خدمات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه چارچوبی برای مدیریت توافقنامه سطح خدمات دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه چارچوبی برای مدیریت توافقنامه سطح خدمات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه چارچوبی برای مدیریت توافقنامه سطح خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه چارچوبی برای مدیریت توافقنامه سطح خدمات :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
خدمات الکترونیکی، مانند دیگر خدمات چند منظوره غالباً نیاز به ارائه شدن در یک سطح سرویس تضمین شده دارند. توافقنامه سطح خدمات (Service Level Agreement) می تواند برای بررسی این تعریف از کیفیت خدمات استفاده شود، که اشاره به توافق دو طرفه برای درک و انتظارات ارائه خدمات بین مصرف کنندگان و ارائه دهندگان خدمات دارد و یا یک رویکرد مشترک برای تعیین شرایط دقیق است که تحت آن خدمات تحویل داده می شود. SLA به خودی خود با ارزش نیست، اگر بطور موثری مدیریت نشود. بنابر این نیاز برای یک مدیریت خودکار و کارآمد به شدت احساس میشود. در این مقاله، در ابتدا کارهای اخیر را بررسی کرده ایم و سپس چرخه حیات (تعریف، ایجاد، نظارت نقض، خاتمه و اجرای مجازات در صورت نقض) برای توافقنامه سطح خدمات را بررسی کرده و در نهایت چارچوبی برای مدیریت خودکار توافقنامه سطح خدمات براساس چرخه حیات SLA پیشنهاد می کنیم . در واقع رویکرد کلی در نظر گرفتن تمام مراحل چرخه حیات SLA در مدیریت است. جزئیات برای هر مرحله را بصورت کامل بحث می کنیم .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.