مقاله مدیریت موجودی خریدار، توسط فروشنده در زنجیره تامین؛ مفاهیم و روش ها


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت موجودی خریدار، توسط فروشنده در زنجیره تامین؛ مفاهیم و روش ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت موجودی خریدار، توسط فروشنده در زنجیره تامین؛ مفاهیم و روش ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت موجودی خریدار، توسط فروشنده در زنجیره تامین؛ مفاهیم و روش ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت موجودی خریدار، توسط فروشنده در زنجیره تامین؛ مفاهیم و روش ها :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
مدیریت موجودی توسط فروشنده (VMI)، یک استراتژی لجستیکی است که در آن فروشنده می تواند موجودی خریداران را به وسیله اطلاعات فراهم شده از طرف آنها کنترل و مدیریت کند. در دنیای رقابتی کنونی، موسسات بیشتر به دنبال آن هستند که هزینه و سطح موجودی خود را کاهش داده و به حداکثر سود برسند و VMI نقشی اساسی در نیل به این اهداف دارد. تفاوت VMI با سایر مدل ها در این است که در این مدل خریدار علاوه بر به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق از سطح موجودی خود و تقاضای مشتریان با فروشنده، تمامی تصمیم گیریها در مورد مدیریت موجودی را به فروشنده واگذار می کند. مزایای استفاده از VMI برای خریدار شامل کاهش هزینه های بالاسری است. منافع استفاده از VMI برای فروشنده به صورت مستقیم ایجاد نمی شود و با بکارگیری بلندمدت این سیستم حاصل می گردد. آنچه در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است بررسی مبانی و روش های مدیریت زنجیره تامین توسط فروشنده در سیستم های موجودی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.