مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مدیران فروش با رضایت مندی مشتریان شرکت هایتولیدی (مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان تبریز)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مدیران فروش با رضایت مندی مشتریان شرکت هایتولیدی (مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان تبریز) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مدیران فروش با رضایت مندی مشتریان شرکت هایتولیدی (مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مدیران فروش با رضایت مندی مشتریان شرکت هایتولیدی (مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مدیران فروش با رضایت مندی مشتریان شرکت هایتولیدی (مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان تبریز) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین مدیریت دانش مدیران فروش با رضایت مندی مشتریان شرکت های تولیدی در صنایع غذایی شهرستان تبریز مورد مطالعه قرار گرفته است. روش تحقیق حاضر با توجه به هدف آن کاربردی بوده و به لحاظ گردآوری داده های مورد نیاز در زمره تحقیقات توصیفی از نوع همبستگی می باشد. طبق نتایج این تحقیق، بین مدیریت دانش مدیران فروش با رضایت مندی مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد. همچنین بین مؤلفه های مدیریت دانش مدیران فروش ( شناسایی دانش، کسب دانش، توسعه دانش، توزیع دانش، بهره گیری از دانش و نگهداری دانش) با رضایت مندی مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.