مقاله بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر جذب مشتریان در صنعت بیمه در شهر ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر جذب مشتریان در صنعت بیمه در شهر ایلام دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر جذب مشتریان در صنعت بیمه در شهر ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر جذب مشتریان در صنعت بیمه در شهر ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی چریکی و تاثیر آن بر جذب مشتریان در صنعت بیمه در شهر ایلام :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف تحلیل رابطه بین بازاریابی چریکی و جذب مشتری در صنعت بیمه در شهر ایلام انجام شده است. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. براساس یافته های پژوهش می توان نتیجه گیری کرد که بین مولفه های بازاریابی چریکی و جذب مشتریان در صنعت بیمه رابطه معنا دار وجود دارد.ضمناینکه در بین حربه های ذکر شده، حربه های تکنولوژیکی دارای بیشترین اهمیت و حربه های فرهنگی وانسانی در رتبه بعدی اهمیت قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.