مقاله طراحی مدل سنجش وفاداری کارکنان شرکت ارتباط آفرینان شاتل قم با استفاده از شبکه های خود سازمانده


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدل سنجش وفاداری کارکنان شرکت ارتباط آفرینان شاتل قم با استفاده از شبکه های خود سازمانده دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل سنجش وفاداری کارکنان شرکت ارتباط آفرینان شاتل قم با استفاده از شبکه های خود سازمانده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل سنجش وفاداری کارکنان شرکت ارتباط آفرینان شاتل قم با استفاده از شبکه های خود سازمانده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل سنجش وفاداری کارکنان شرکت ارتباط آفرینان شاتل قم با استفاده از شبکه های خود سازمانده :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
امروزه کارکنان وفادار جزء حیاتی موفقیت سازمان ها محسوب می گردند. در نتیجه، سازمان های امروزی بایستی روشهای موثر بهبود وفاداری را شناسائی و مدیریت کنند و به برنامه ریزی برای وفاداری توجه نمایند. در این پژوهش با استفاده از مفاهیم شبکه عصبی، مدلی برای سنجش میزان وفاداری کارکنان نسبت به سازمان ارائه شده است در این مدل پیشنهادی، از شبکه های عصبی خود سازمان ده برای این منظور، استفاده شده است. استفاده از شبکه های عصبی خود سازمان ده به جای شبکه های عصبی پیش خور مزایای متعددی( از جمله کاهش تعداد تحلیل پرسش نامه ها در آموزش شبکه) به همراه خواهد داشت در این پژوهش، شرکت ارتباط آفرینان شاتل در استان قم به عنوان مطالعه ی موردی، بررسی شده است و مدل پیشنهادی برای کارکنان این سازمان پیاده سازی شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.