مقاله بررسی اثر امنیت اطلاعات در خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریانمورد مطالعه: مشتریان خدمات بانکداری الکترونکی بانک تجارت در شهر تهران سال ۱۳۹۱
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر امنیت اطلاعات در خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریانمورد مطالعه: مشتریان خدمات بانکداری الکترونکی بانک تجارت در شهر تهران سال ۱۳۹۱ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر امنیت اطلاعات در خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریانمورد مطالعه: مشتریان خدمات بانکداری الکترونکی بانک تجارت در شهر تهران سال ۱۳۹۱ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر امنیت اطلاعات در خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریانمورد مطالعه: مشتریان خدمات بانکداری الکترونکی بانک تجارت در شهر تهران سال ۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر امنیت اطلاعات در خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریانمورد مطالعه: مشتریان خدمات بانکداری الکترونکی بانک تجارت در شهر تهران سال ۱۳۹۱ :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
خدمات بانکداری الکترونیک فرصتی را برای بانکها و موسسات مالی به ارمغان آورده تا از طریق آن و فارغ از وابستگی به مکان و زمان خاص به مشتریان هدف خود دست پیدا کنند. ولی در کنار این فرصت، همواره دغدغه های امنیتی موجب نگرانی و سلب اعتماد مشتریان و در نتیجه عدم گسترش این خدمات بوده است. پژوهش حاضر به بررسی اثر امنیت اطلاعات در خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان می پردازد. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از روش تحقیق، از جمله تحقیقات علی و از شاخه میدانی می باشد. در این پژوهش، پس از نمونه گیری به روش خوشه ای، اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه ای شامل ۲۲ سوال با طیف ۵ گزینه لیکرت، میان ۴۵۰ پژوهش از مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک در شهر تهران توزیع شد، که در نهایت ۳۹۴ پرسشنامه قابل استفاده جمع آوری گردید. ضمناً داده های گردآوی شده با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها بیانگر آن است که بین امنیت اطلاعات در خدمات بانکداری الکترونیک و اعتماد متشریان به این خدمات ارتباط معناداری وجود دارد. همچنین نتایج حاکی ازآن است که ریسک ادراک شده از خدمات بانکداری الکترونیکی بر اعتماد مشتریان به این خدمات و وفاداری آنان تاثیر منفی می گذارد. در نهایت فرضیه تاثیر اعتماد و وفاداری مشتریان، نیز مورد تایید قرار گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.