مقاله ارائه مدل مفهومی کسب و کار در راستای بهبود محیط کسب و کارهای کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل مفهومی کسب و کار در راستای بهبود محیط کسب و کارهای کوچک و متوسط دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل مفهومی کسب و کار در راستای بهبود محیط کسب و کارهای کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل مفهومی کسب و کار در راستای بهبود محیط کسب و کارهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل مفهومی کسب و کار در راستای بهبود محیط کسب و کارهای کوچک و متوسط :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
با توجه به اینکه یکی از پیش نیازهای بهبود کسب و کار در کشور، تلاش جهت ایجاد ثبات اقتصادی می باشد و کسب وکارهای کوچک و متوسط بیش از ۹۵ درصد از بنگاه های اقتصادی کشورهای سطح جهان را شامل می شوند، این بنگاه هامی توانند گزینه خوبی محسوب شوند؛ در این راستا دستیابی به جایگاه رقابتی مناسب برای یک شرکت، تنها با کمک یکمدل مناسب کسب و کار امکان پذیر است. یک مدل کسب و کار موفق، نشان دهنده یک راه بهتر نسبت به گزینه هایموجود می باشد که می تواند ارزش بیشتری را به یک گروه مجزا از مشتریان پیشنهاد کرده و منافع بیشتری به شرکتبازگرداند. توانمندی یک مدل کسب و کار، می تواند ابزاری قدرتمند برای تحلیل، آزمون و ارزیابی انتخاب های راهبردیپیش روی یک سازمان باشد. ازمایش و ارزیابی مدلها بایستی به صورت مداوم و مکرر صورت پذیرد و مبنایی برای بهبودمستمر مدل کسب و کار بوده و منجر به ایجاد تغییرات جدی و نواورانه در مدل شود. تحولات سریع در محیط اقتصادی،فرهنگی، سیاسی و فناوری، منجر به پیچیده شدن محیط فعالیت و عدم ثبات سازمان ها و باعث تکامل پویای کسب و کارهاشده است. این امر منجر به وضعیت ناپایدار مدل های کسب و کار و تغییر آن در طول زمان گردیده است. در این پژوهش،ابتدا پیشینه مدل های کسب و کار، شاخصهای کسب و کار، تفاوت بنگاه های کوچک و متوسط با بنگاه های بزرگ، انواعمدلهای کسب و کار در صنایع مختلف، ارزیابی مدل کسب و کار و نحوه مدلسازی در چارچوب تحلیلی- توصیفی و بااستفاده از منابع کتابخانه ای مورد بررسی قرار گرفته است و در انتها مدل مفهومی با توجه به عوامل موثر بر بهبود محیطکسب و کار ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.