مقاله ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه ایران از دیدگاه مشتریان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه ایران از دیدگاه مشتریان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه ایران از دیدگاه مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه ایران از دیدگاه مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه ایران از دیدگاه مشتریان :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
مطالعه حاضر به بررسی ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران از دیدگاه مشتریان شهر کرمانشاهدر سال ۱۳۹۴ و وارزیابی کیفیت خدمات آنها بر اساس ملموس ها، اعتماد، پاسخگوئی، اطمینان و دلسوزی با دیگران کههدف کلی پژوهش می باشد می پردازد.چهارچوب نظری این تحقیق بر اساس مدل ۵بعدی پاراسورامان حوزه مدیریتطراحی و تنظیم شده است.پژوهش حاضر،یک تحقیق پیمایشی وتوصیفی، است ودرحیطه پژوهش های کاربردی وازنوعمیدانی می باشد .جامعه موردبررسی، مشتریان بیمه ایران شهر کرمانشاه در سال ۱۳۹۴ بودکه تعداد ۳۰ نفربه عنوان نمونهانتخاب شدند؛ روش نمونه گیری در مقاله نمونه گیری تصادفی می باشد. برای گردآوری ادبیات موضوعی تحقیق ازروشکتابخانه ای استفاده بعمل آمد وابزارگردآوری داده ها پرسشنامه می باشد.تجزیه وتحلیل داده ها با استفاده ازروش های آمارتوصیفی واستنباطی وازطریق نرم افزار SPSS انجام شد. پس از انجام آزمون فرضیات رابطه ۵ متغیر مستقل اثبات شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.