مقاله اجرای اصول مشتری مداری از طریق بانکداری الکترنیکی و ایجاد انگیزه در مشتریان به سرمایه گذاری و توسعه منابع مالی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اجرای اصول مشتری مداری از طریق بانکداری الکترنیکی و ایجاد انگیزه در مشتریان به سرمایه گذاری و توسعه منابع مالی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اجرای اصول مشتری مداری از طریق بانکداری الکترنیکی و ایجاد انگیزه در مشتریان به سرمایه گذاری و توسعه منابع مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اجرای اصول مشتری مداری از طریق بانکداری الکترنیکی و ایجاد انگیزه در مشتریان به سرمایه گذاری و توسعه منابع مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اجرای اصول مشتری مداری از طریق بانکداری الکترنیکی و ایجاد انگیزه در مشتریان به سرمایه گذاری و توسعه منابع مالی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
با پیشرفت فناوری و رقابتی تر شدن شرایط بازار در بخشهای مختلف تولیدی و خدماتی، مشتری وفادار به عنوان سرمایه اصلی هر سازمان محسوب میشود. گسترش شبکه جهانی اینترنت، مزایای بسیاری را برای تمامی سازمان ها، از جمله بانکها به ارمغان آورده است که همراه با آن، مسائل در خور توجیهی مطرح می شود. در واقع ارزش افزوده ای است که به وسیله استفاده از آن خدمت برای سازمان ۱۹۸۰ تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شد، در واقع ارزش افزوده ای است که به وسیله استفاده از آن خدمت برای سازمان ایجاد می شود. هدف از انجام این پژوهش، تبیین رابطه بین وفاداری مشتریان به سرمایه گذاری از طریق استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی جهت مشارکت در پیشبرد طرحهای اقتصادی و همچنین آزمون تجربی اینکه آیا این رابطه با اعتماد به سرمایه گذاری و ارزش ویژه سرمایه گذاری مرتبط است یانه، می باشد جامعه آماری شامل مشتریان بانک سامان شهر مشهد می باشند که دارای موجودی حساب قابل توجه بوده و مستعد سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی پیشنهادی از طرف بانک سامان می باشند. اطلاعات لازم با استفاده از پرسشنامه گردآوری شده و با آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه، همبستگی متغیرها مورد آزمون قرار گرفت. تحلیل یافته های پژوهش از طریق نرم افزار SPSS نسخه ۱۶ نشان می دهد که همبستگی بین اعتماد به سرمایه گذاری و ارزش ویژه سرمایه گپذاری با وفاداری مشتریان به سرمایه ذاری در طرحهای اقتصادی توسط بانک از طریق استفاده از خدمات الکترونیک وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.