مقاله بررسی و ارزیابی نقش بازاریابی و تبلیغات در جذب گردشگر شهر گنبدکاووس


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و ارزیابی نقش بازاریابی و تبلیغات در جذب گردشگر شهر گنبدکاووس دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی نقش بازاریابی و تبلیغات در جذب گردشگر شهر گنبدکاووس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی نقش بازاریابی و تبلیغات در جذب گردشگر شهر گنبدکاووس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی نقش بازاریابی و تبلیغات در جذب گردشگر شهر گنبدکاووس :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
تبلیغات و بازاریابی یکی ازابعادمدیریتی است که پرداختن به آن بهمنظور موفقیت های اتی صنعت توریسم بیش ازپیش اهمیت یافته است ازاین رو دراین پژوهش به ارزیابی نقش تبلیغات و بازاریابی درجذب گردشگران به شهرتاریخی گنبدکاووس ازدید گردشگران و کارشناسان پرداخته شده است این پژوهش باتوجه به نوع هدف کاربردی است و ازنظر ماهیت و روش ازنوع تحقیقات توصیفی تحلیلی و پیمایشی است جامعه اماری پژوهش شامل گردشگرانی است که درطول سال ۱۳۹۳ ازمکانهای توریستی شهرگنبدکاووس دیدن کرده اند و کارشناسان خبره درزمینه گردشگری می باشد طبق اعلام اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرگنبدکاوسس حجم این جامعه تقریبی امار ۱۰۷۶ خانوارنفر است که ازاین تعدادبالغ بر۸۰نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند روش گرداوری داده ها و اطلاعات دراین پژوهش ازنوع کتابخانه ای میدانی پرسشنامه ای است برای تجزیه و تحلیل داده ها وازمون فرضیات پژوهش ازنرم افزار Spss استفاده شده است یافته های پژوهش حاکی ازآن است که اکثریت نمونه مورد مطالعه نقش تبلیغات و بازاریابی را درجذب گردشگران به شهرگنبد کاوسس متوسط و کم ارزیابی کرده اند و نزدیک ۳۳ دصد وضعیت تبلیغات و بازاریابی گردشگری شهرگنبدکاوسس را درسطح متوسط و خوب ارزیابی کرده اند و دربین ابزارهای مختلف تبلیغات و بازاریابی بیش ازنیمی ازنمونه مورد مطالعه صداوسیما را به عنوان بهترین وسیله تبلیغات وبازاریابی گردشگری شهریگنبدکاوسس معرفی کرده اند یافته های پژوهش همچنین نشان دهنده همبستگی بالایی بین تبلیغات و بازاریابی و ایجادانگیزش انتخاب گنبدکاوسس به عنوان مقصد گردشگری و جذب گردشگران به شهرگنبدکاووس است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.