مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شهری زنجان پایتخت شور حسینی در راستای ارتقای گردشگری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شهری زنجان پایتخت شور حسینی در راستای ارتقای گردشگری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شهری زنجان پایتخت شور حسینی در راستای ارتقای گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شهری زنجان پایتخت شور حسینی در راستای ارتقای گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند شهری زنجان پایتخت شور حسینی در راستای ارتقای گردشگری :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروزه اغلب کشورهای جهان و علی الخصوص شهرهای واجدارزش تاریخی درتلاش برای ارتقای ارز اوری به کشور و جذب سرمایه های اجتماعی و گردشگری هستند دراین شرایط مخاطبان وبازدیدکنندگان ازفضارامیتوان بهترین گروه هدف قرارداد برندسازی شهری را میتوان عاملی دانست که ازطریق آن شهرها وکشورها به همه مردم منطقه جغرافیایی خود برند منطقه ای و یامردم جهان برند بین المللی شناخته میشود باتوجه به ورود برندسازی ازبرند یک کالا به برند یک مکان و نهایتا برند یک شهر ازیک سو و اهمیت گردشگری به لحاظ ارزاوری ازسویدیگر شناخت ابعادمختلف هردوموضوع برند و گردشگری و گره زدن این دومفهوم مهم می نماید عوامل متعددی درموضوع برندشهری دخیل هستند که طبقه بندی آنها موجب توجه به مهمترین موضوع ازسوی مدیران شهری موجب عدم شکست و پایداری برند شهری درراستای جذب گردشگربیشتر خواهد شد ارزش ویژه برندشهری به عنوان رویکردی مشتری محور بردانشی بنیادین تمرکز دارد که کاربران فضاهای شهری ازبرند درذهن خود پدید می اورند رقابت موفق درعرصه ملی و بین المللی و حتی ورود به این رقابت باتمرکز روی ارزش ویژه برند شهری ضامن جذب هرچه بیشتر گردشگروموفقیت آن درپایداری برند و عدم شکست آن می شود نوشتارحاضر روی عوامل موثربرارزش ویژه برندشهری درشهرزنجان و اولویت بندی عوامل موثربرآن باتکنیک تحلیل سلسله مراتبی AHPتمرکز دارد و نتایج حاصله ازاین پژوهش را میتوان بهعنوان ابزاری برای ارتقای گردشگری پایدار درشهرها بکاربرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.