مقاله بررسی ابعاد ارزش برند بر وفاداری مصرف کننده در صنعت خدمات آموزشی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ابعاد ارزش برند بر وفاداری مصرف کننده در صنعت خدمات آموزشی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ابعاد ارزش برند بر وفاداری مصرف کننده در صنعت خدمات آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ابعاد ارزش برند بر وفاداری مصرف کننده در صنعت خدمات آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ابعاد ارزش برند بر وفاداری مصرف کننده در صنعت خدمات آموزشی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
با توجه به اهمیت برند برای بخش خدمات ، محقق در صدد برآمد تا تاثیر ابعاد ارزش برند و رضایت مصرفکننده را بر وفاداری در موسسه آموزشی مورد بررسی قرار دهد. این مقاله بر اساس تحقیقی می باشد که برپایه مدل CBBE استوار شده است. مدل مزبور در سال ۲۰۰۴ توسط نت مایر و همکارانش با اقتباس از مدلآکر و کلر توسعه یافت. نمونه بر اساس جدول مورگان، ۳۸۴ پاسخگو به صورت تصادفی ساده انتخابگردیدند و داده هابه وسیله نرم افزار های SPSS و Lizrel تجزیه و تحلیل گردیدند. نتایج حاصله نشان دادکه متغیر های ابعاد ارزش برند و همچنین متغیر میانجی رضایت بر وفاداری مصرف کننده در موسسهخدمات آموزشی ، تاثیر دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.