مقاله تدوین برنامه ی استراتژیک توسعه ی صنعت گردشگری بر اساس تحلیل SWOTو فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تدوین برنامه ی استراتژیک توسعه ی صنعت گردشگری بر اساس تحلیل SWOTو فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تدوین برنامه ی استراتژیک توسعه ی صنعت گردشگری بر اساس تحلیل SWOTو فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین برنامه ی استراتژیک توسعه ی صنعت گردشگری بر اساس تحلیل SWOTو فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تدوین برنامه ی استراتژیک توسعه ی صنعت گردشگری بر اساس تحلیل SWOTو فرآیند تحلیل سلسله مراتبی AHP :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
صنعت گردشگری در حال حاظر یکی از ارکان اصلی اقتصاد تجاری جهان است. بهره برداری ازاین موقعیت نیازمند ایجاد شرایط مساعدی است که در قالب برنامهریزی جامع و فراگیر قابل بهره برداری است. ایجاد صنعت گردشگری پایدار نیازمند زیرساختهای مناسب سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و مشارکت گستردهی جوامع محلی در طرح های توسعه را طلب میکند. در این میان شهرستان مریوان علاوه بر جاذبه های تاریخی به لحاظ گردشگری خرید و اکوتوریسم و ویژگی های فرهنگی و فلکلوریک قابلیت های منحصر به فردی دارد اما متاسفانه به دلایل مختلف هنوز نتوانسته متناسب با قابلیت ها، از این منابع بهره برداری مناسب نماید. در این پژوهش سعی داریم تا در قالب مدل SWOT ، نقاط قوت، فرصتها، ضعفها و تهدیدهای پیش روی گردشگری شهر مریوان را موردبررسی قرار دهیم و با ایجاد دید علمی و مبتنی بر واقعیت های موجود، با ارائه راهبردهای اجرایی زمینه را برای توسعه هر چه بیشتر گردشگری این شهرستان فراهم کنیم. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی تحلیلی و از لحاظ ماهیت، کاربردی توسعه ای می باشد. – با استفاده از پیمایش داده های حاصل از پرسشنامه و مطالعات میدانی به تدوین ابعاد چهارگانه تکنیک SWOT پرداخته شد. نمونهگیری پژوهش، نمونه گیری تصادفی ساده و جامعهی آماری را کارشناسان و صاحبنظران گردشگری استان تشکیل داده اند. یافتههای پژوهش نشان میدهد که در شهرستان مریوان، تعداد قوت ها ۱۱ ، فرصت ها ۶، و تهدید ها ۷ مورد است. ارزیابی های صورت گرفته در این پژوهش به تدوین برنامه توسعه ی گردشگری شهرستان مریوان انجامیده است که می تواند راه گشایی برای اصللاح و بهبود وضعیت گردشگری این شهرستان باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.