مقاله بررسی ارتباط هوش تجاری با چابکی سازمانی با استفاده از شبکه های بیز (شرکت های منتخب صنایع غذایی شهرک صنعتی شیراز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ارتباط هوش تجاری با چابکی سازمانی با استفاده از شبکه های بیز (شرکت های منتخب صنایع غذایی شهرک صنعتی شیراز) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ارتباط هوش تجاری با چابکی سازمانی با استفاده از شبکه های بیز (شرکت های منتخب صنایع غذایی شهرک صنعتی شیراز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط هوش تجاری با چابکی سازمانی با استفاده از شبکه های بیز (شرکت های منتخب صنایع غذایی شهرک صنعتی شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط هوش تجاری با چابکی سازمانی با استفاده از شبکه های بیز (شرکت های منتخب صنایع غذایی شهرک صنعتی شیراز) :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
چابکی در قرن ۲۱ دیگر یک موضوع انتخابی برای سازمان های کسب و کار نیست بلکه چابکی سازمانی وتوانایی پاسخ سریع به محیط خارجی یک ضرورت است که سازمان های موفق را از آنهایی که دست و پا می زندمتمایز کرده است. همچنین هوش تجاری به طور گسترده با فرآیند جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل آنها ،متراکم کردن ماهیت آن بر اساس اقدامات کسب و کار ، مدیریت را قادر به کسب بینش جدید و در نتیجهتصمیم گیری برای کسب و کار خود می کند.تحقیق حاضر به بررسی رابطه هوش تجاری با چابکی سازمان درشرکت های منتخب شهرک صنعتی شیراز می پردازد. سوال اساسی که محقق را بر آن داشت تا این تحقیق راانجام دهد این بود که «آیا هوش تجاری رابطه ای با چابکی سازمان دارد؟» برای بررسی این سوال به بررسی مفاهیم موضوع پرداخته شد و سپس مدل مفهومی تحقیق ترسیم شد . در این تحقیق از بین مدیران شرکت هانمونه آماری انتخاب گردید و پرسشنامه توزیع شد، برای تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده از ضریبهمبستگی و شبکه بیز استفاده گردید. در این تحقیق با استفاده از مدل سازی علی معلولی و با رویکرد شبکههای بیز سعی در شناخت تاثیر شاخص های هوش تجاری بر چابکی سازمان و ارتباط آنها داریم. پس ازشناسایی شاخص ها و تهیه پرسشنامه، آن را با استفاده از تحلیل خوشه ای k میانگین به دو دسته مجزا تبدیل کرده و سپس سنجه ها برای مدل سازی علی و آزمون فرضیه ها با کمک شبکه های بیز مورد استفاده قرارگرفتند. یافته های این پژوهش نشان می دهد بین هوش تجاری (در ابعاد سازمانی، کسب و کار و فناوری) وچابکی سازمانی (با ابعاد سرعت،انعطاف پذیری،شایستگی و پاسخگویی) صنعت مورد نظر رابطه مثبت ومعناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.