مقاله بررسی تاثیر ارزش درک شده وتصویر شرکت بروفاداری مشتری ونقش هزینه های تغییروطول مدت رابطه در آن


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ارزش درک شده وتصویر شرکت بروفاداری مشتری ونقش هزینه های تغییروطول مدت رابطه در آن دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ارزش درک شده وتصویر شرکت بروفاداری مشتری ونقش هزینه های تغییروطول مدت رابطه در آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ارزش درک شده وتصویر شرکت بروفاداری مشتری ونقش هزینه های تغییروطول مدت رابطه در آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ارزش درک شده وتصویر شرکت بروفاداری مشتری ونقش هزینه های تغییروطول مدت رابطه در آن :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از این تحقیق اندازه گیری تاثیرات تصویرشرکت.ارزش درک شده.هزینه های تغییرو اعتمادبر وفاداری مشتری با در نظر گرفتن نقشطول مدت رابطه است. ۷ متغیر اسمی تصویر شرکت.ارزش درک شده.هزینه های تغییر.اعتماد.شایستگی.وفاداری و طول مدت رابطه به کارگرفته شده است.برای جمع آوری داده ها ازنمونه گیری تصادفی خوشه ای استفاده شده وتعداد نمونه ۳۸۵ نفر می باشد.یافته های اینمقاله نشان می دهد تصویر شرکت وارزش درک شده واعتماد بر وفاداری مشتری تاثیرگذار است.تاثیر طول مدت رابطه به عنوان متغیرتعدیلگر در روابط بین هزینه های تغییر.ارزش درک شده وتصویر شرکت با وفاداری مشتری به اثبات نرسیدودر هر دو روابط جدید وقدیمیکسان است.در رابطه بین شایستگی و اعتماد تاثیر طول مدت رابطه به عنوان یک متغیر تعدیلگر قابل ملاحظه است.تحقیق حاضر فراتر ازبرسی تاثیر متغیر های تصویر شرکت.ارزش درک شده.هزینه های تغییر واعتماد بر وفاداری مشتری است و به بررسی نقش طول مدترابطه بر وفاداری مشتری پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.