مقاله اثربخشی روش درمانی ادراکی- حرکتی کپارت بر کاهش اختلال دیکته دانش آموزان دوره ابتدایی شهر شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی روش درمانی ادراکی- حرکتی کپارت بر کاهش اختلال دیکته دانش آموزان دوره ابتدایی شهر شیراز دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی روش درمانی ادراکی- حرکتی کپارت بر کاهش اختلال دیکته دانش آموزان دوره ابتدایی شهر شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی روش درمانی ادراکی- حرکتی کپارت بر کاهش اختلال دیکته دانش آموزان دوره ابتدایی شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی روش درمانی ادراکی- حرکتی کپارت بر کاهش اختلال دیکته دانش آموزان دوره ابتدایی شهر شیراز :
تعداد صفحات:۲۹
چکیده:
هدف پژوهش حاضر، تبیین اثربخشی روش درمانی- ادراکی حرکتی کپارت در کاهش اختلال دیکته دانش آموزان دوره ابتدایی شهر شیراز بود. از جامعه پژوهش، ۳۰ نفر بر اساس ملاک های ورودی به صورت تصادفی ساده انتخاب و به صورت تصادفی ساده در دو گروه (گروه آزمایش ۱۵ نفر و گروه گواه ۱۵ نفر)، گماردهشدند.ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش، آزمون املاء پایه دوم و سوم ابتدایی (تبریزی، ۱۳۸۶) و آزمونهوش ریون کودکان (۱۹۵۶) بودند. طرح پژوهشی، طرح آزمایشی پیش آزمون و پس آزمون همراه با گروهکنترل بود. ابتدا برای هر دو گروه پیش آزمون اجرا گردیده، سپس مداخله آزمایشی (روش درمانی ادراکی-حرکتی کپارت) برای گروه آزمایش در طی ۸ جلسه به اجرا در آمد. پس از اتمام برنامه درمانی، پس آزمون اجراگردید. نتایج با استفاده از روش آماری تحلیل واریانس یکراهه و تحلیل کوواریانس چند متغیری نشان داد کهروش درمانی- ادراکی حرکتی کپارت درکاهش اختلال دیکته (۰/۰۰۱ >p) در گروه آزمایش در مقایسه با گروهکنترل مؤثر بوده است. همچنین نتایج نشان داد که روش درمانی ادراکی- حرکتی کپارت باعث کاهش تمام مؤلفه های اختلال دیکته به جزء اختلال قرینه نویسی و وارونه نویسی شده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.