مقاله اثرسنجی تبلیغات بر ارزش ویژه برند و افزایش سودآوری با استفاده از مدل آکر (مطالعه موردی مشتریان بانک سامان کیش)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثرسنجی تبلیغات بر ارزش ویژه برند و افزایش سودآوری با استفاده از مدل آکر (مطالعه موردی مشتریان بانک سامان کیش) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرسنجی تبلیغات بر ارزش ویژه برند و افزایش سودآوری با استفاده از مدل آکر (مطالعه موردی مشتریان بانک سامان کیش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرسنجی تبلیغات بر ارزش ویژه برند و افزایش سودآوری با استفاده از مدل آکر (مطالعه موردی مشتریان بانک سامان کیش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرسنجی تبلیغات بر ارزش ویژه برند و افزایش سودآوری با استفاده از مدل آکر (مطالعه موردی مشتریان بانک سامان کیش) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
ارزش ویژه برند فاکتور بسیار مهمی است که فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده را تحت تأثیر قرار می دهد و ابزاری در جهت سنجش موفقیت تلاش های بازاریابی شرکت ها است. امروزه بسیاری از شرکت ها نیز دریافته اند که برای حفظ ارزش برند در مقایسه با رقبا و برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود و کاهش ریسک از دست دادن بازار، باید ارتباطات بازاریابی خود را قوی کرده، از آمیخته ترویج مناسبی برخوردار باشند و از فعالیتهای ترویجی و ترفیعی مانند تبلیغات تجاری و ترویج فروش به منزله سپر دفاعی استفاده کنند. لذا این پژوهش با هدف بررسی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات شکل گرفته است. نمونه آماری پژوهش حاضر را مشتریان شعب بانک سامان کیش به تعداد ۴۸۳ نفر تشکیل می دهند که به منظور جمع آوری داده های موردنیاز، پرسشنامه ای با روایی مناسب و پایایی ۰/۹۴ بین ایشان توزیع گردید. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون t تک نمونه ای، فریدمن استفاده شد. نتایج نشان داد که تبلیغات بر کیفیت اداراک شده، میزان وفاداری، آگاهی برند و تداعی برند تأثیر گذار است که نشان دهنده تأثیرگذاری تبلیغات بر ارزش ویژه برند است. بعلاوه اینکه ارزش ویژه برند بر سودآوری نیز تأثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.