مقاله ارزیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از نظر میزان انطباق با نیازهای آموزشی معلمان دوره های تحصیلی از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاهفرهنگیان شهرستان ارومیه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
21 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از نظر میزان انطباق با نیازهای آموزشی معلمان دوره های تحصیلی از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاهفرهنگیان شهرستان ارومیه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از نظر میزان انطباق با نیازهای آموزشی معلمان دوره های تحصیلی از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاهفرهنگیان شهرستان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از نظر میزان انطباق با نیازهای آموزشی معلمان دوره های تحصیلی از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاهفرهنگیان شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از نظر میزان انطباق با نیازهای آموزشی معلمان دوره های تحصیلی از دیدگاه دانشجو معلمان دانشگاهفرهنگیان شهرستان ارومیه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
ارزیابی برنامه درسی یکی از مهمترین عوامل شناخت نقاط ضعف و قوت برنامه درسی است. تحقیق حاضر در پی ارزیابی برنامهدرسی دانشگاه فرهنگیان از نظر میزان انطباق با نیازهای آموزشی معلمان دوره های تحصیلی از دیدگاه دانشجو معلماندانشگاه فرهنگیان شهرستان ارومیه می باشد. تحقیق حاضر توصیفی از نوع توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری تحقیقحاضر، کلیه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ بود ( ۱۱۰۰ نفر) که حجم نمونه با جدول مورگان ۲۸۵ نفر بدست آمد. برای انتخاب نمونه از روش تصادفی طبقه ای نسبتی با توجه به جنسیت و بمنظور جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. روایی پرسشنامه توسط استاد راهنما و اساتید متخصص برنامه ریزیدرسی و پایایی آن با آلفای کرونباخ به مقدار ۰/۸۴۵ تایید شد. نتایج آزمون t تک متغیره نشان داد که میزان انطباق مولفه های ۹ گانه برنامه درسی (هدف، محتوا، فعالیت های یادگیری، روش های تدریس، مواد و منابع آموزشی، گروه بندی، مکان، زمانو ارزشیابی) با نیازهای آموزشی معلمان در دانشگاه فرهنگیان از سطح متوسط بالاتر بود و با توجه به به روز رسانی علوممختلف این مولفه ها نیز در دانشگاه فرهنگیان به روز رسانی شده و بیشتر مورد بررسی و دقت قرار گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.