مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیرهای واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیرهای واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۲) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیرهای واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیرهای واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش طبقه اجتماعی بر محرومیت علمی از طریق متغیرهای واسط اعتماد به نفس و عزت نفس (مورد مطالعه دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۲) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
علی رغم تلاش های فروان برنامه ریزان و مسئولان اجرایی جهت دستیابی به سطح مطلوب توسعه علمی و آموزشی، عواملعدیده ای توسعه علمی و آموزشی مناطق مختلف استان خوزستان را با مشکل مواجه می سازد. پژوهش حاضر در تلاشاست با ارزیابی سطح توسعه یافتگی علمی و آموزشی مناطق ۴۰ گانه آموزشی استان خوزستان، مناطق محروم علمی(آموزشی) استان را در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول سال ۱۳۹۱-۱۳۹۲ شناسایی نماید و به بررسی تاثیر متغیر ((طبقه اجتماعی)) با توجه به نقش متغیرهای واسط ((اعتماد به نفس)) و ((عزت نفس)) در دانش آموزان طیقاتاجتماعی بالا و پایین از دیدگاه نخبگان اجرایی و آموزشی بپردازد. در پژوهش حاضر با توجه به موضوع تحقیق و نحوهسنجش متغیر وابسته از دو روش تحقیق اسنادی و پیمایش استفاده خواهد شد. یافته های تحقیق نشان می دهد نخست،در اکثریت مناطق ۴۰ گانه آموزشی استان خوزستان در مقطع ابتدایی و متوسطه اول سال ۱۳۹۱-۱۳۹۲، وضعیت علمی و آموزشی دانش آموزان نامطلوب می باشد به طوری که، در برخی مناطق آموزشی میزان قبولی دانش آموزان در ۱ یا ۲ یا ۳یا ۴ یا ۵ یا ۶ پایه ابتدایی و ۱ یا ۲ پایه متوسطه اول، در وضعیت ((بد)) و ((خیلی بد)) قرار گرفته اند؛ دوم، متغیر طبقهاجتماعی از طریق عزت نفس و اعتماد به نفس بر محرومیت علمی (آموزشی) دانش آموزان تاثیرگذار است. به عبارت دیگر،از دیدگاه نخبگان اجرایی و آموزشی استان خوزستان عزت نفس و اعتماد به نفس بالای طبقات اجتماعی بالا بر کاهشمحرومیت علمی (آموزشی) دانش آموزان و عزت نفس و اعتماد به نفس پایین طبقات اجتماعی پایین بر افزایش محرومیتعلمی (آموزشی) دانش آموزان تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.