مقاله مقایسه کارایی درونی شاخه ی نظری دوره متوسطه ودوره متوسطه فنی وحرفه ای با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ایلام در بین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه کارایی درونی شاخه ی نظری دوره متوسطه ودوره متوسطه فنی وحرفه ای با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ایلام در بین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه کارایی درونی شاخه ی نظری دوره متوسطه ودوره متوسطه فنی وحرفه ای با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ایلام در بین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه کارایی درونی شاخه ی نظری دوره متوسطه ودوره متوسطه فنی وحرفه ای با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ایلام در بین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه کارایی درونی شاخه ی نظری دوره متوسطه ودوره متوسطه فنی وحرفه ای با اهداف برنامه چهارم توسعه آموزش و پرورش استان ایلام در بین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
تحقیق حاضر در پی محاسبه و مقایسه شاخص های کارایی درونی شاخه های نظری و شاخه فنی وحرفه ای در طول برنامه چهارمتوسعه آموزش و پرورش استان ایلام بین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ است و همچنین وضعیت رشد و توسعه استان و محدودیت ها وراهکارهای مورد نظر را شناسایی و تشخیص دهد . این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها توصیفی و از بعدفرایند جز تحقیقات کمی می باشد در تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و فرمول های برنامه ریزی آموزشی و همچنین براینشان دادن معنی داری تفاوت بین شاخص های مورد بررسی از آزمون خی دو ((X(2 ) ، آزمون معنی دار بودن تفاوت بین دو نسبتمستقل و آزمون معنی داری تفاوت با نسبت ثابت و آزمون t و معنی دار بودن اختلاف میانگین ها با کمک نرم افزار SPSS استفادهشده است. همچنین نرخ ماندگاری ، قبولی ، مردودی و ترک تحصیل پایه اول عمومی استان در طول برنامه به ترتیب ۹۰/۸۹، ۸۱/۱۳، ۱۴/۴۹ و ۹/۱۱ درصد بوده است. نسبت دانش آموز به معلم استان در طول برنامه ۱۱/۷۸ و نسبت معلم به کلاس دایر استان در طولبرنامه استان ۲/۴۷ بوده است. یکی از اهداف کیفی آموزش و پرورش افزایش کارآیی در همه سطوح و انواع آموزشها می باشد، لازماست اطلاعات و داده ها در این خصوص فراهم گردد و با ارائه تصویری روشن و واضح از وضع موجود نظ ام آموزش، با استفاده ازشاخص های و معیارهای مربوط به تهیه یک برنامه توسعه، و گذراندن وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب اقدام کرد (محسن پور، ۱۳۸۵، ۴۹). با توجه به اینکه نظام آموزش و پرورش خیل کثیری از جمعیت کل کشور را زیر پوشش قرار می دهد ،بدون برنامه ریزی نمی توان از کارآیی درونی و بیرونی برخوردار شود و در جهت بهبود بخشیدن به فعالیت هایش گام بر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.