مقاله مولفه های هویت ایرانی ،اسلامی در کتب فارسی دوره اول ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مولفه های هویت ایرانی ،اسلامی در کتب فارسی دوره اول ابتدایی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مولفه های هویت ایرانی ،اسلامی در کتب فارسی دوره اول ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مولفه های هویت ایرانی ،اسلامی در کتب فارسی دوره اول ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مولفه های هویت ایرانی ،اسلامی در کتب فارسی دوره اول ابتدایی :
تعداد صفحات:۲۹
چکیده:
یکی از مسائل مهم که می توان پیرامون آن بحث نمود، فرهنگ است فرهنگ، حقیقتی زنده و زاینده است که مدامدر حال تطور می باشد و مرگ آن هنگامی رقم خواهد خورد، که به واسطه تقلید مسخ گردد.از این رو در شرایط کنونی، ما به عنوان یک کشور اسلامی باید با توجه به فرصت ها و تهدیدها و با اتکا به داشته هایفرهنگ غنی ایرانی-اسلامی، علاوه بر حفظ هویت خویش، با بهرهگیری از ابزار برآمده از فرهنگ جهانی درصددجهانی کردن آن باشیم. بی گمان ایران جهانی شده نیز درحفظ هویت خویش، بیش از یک ایران منزوی و عقبمانده موفق خواهد بود.نظام آموزش و پرورش باید طوری تنظیم شود که نسلهای آینده با انگیزه صحیح و بر اساس استعداد و علاقهبتوانند متغیرهای هویتی و فرهنگی را درک کرده و گامهای موفقیت را به خوبی بردارند. چنین پیروزی باید همراه باحرکت و تلاش برنامهریزان و سیاستمدارانی باشد که بتوانند با حفظ منافع ملی که جزئی از مفهوم امنیت ملی استو در نظر گرفتن مسائل نظام بین المللی، تمدنی را بسازند که اتکای آن به زمین، سرمایه یا مواد خام صرف نباشدبلکه مبتنی بر پرورش روحیه ملی و هویتی توام با نیروی خلاق بشری و ابتکار باشد.هدف محقق این پژوهش بررسی نمادها،هویت ملی ،اسلامی درکتابهای درسی دوره اول ابتدایی می باشد.روش تحقیق و جمع آوری اطلاعات پژوهشگر بصورت زیر می باشد:روش تحقیق بصورت کتابخانه ای –توصیفی وابزار مورد استفاده کتابهای درسی دوره اول دبستان و ارائه پرسشنامه به گروه آزمایش واستفاده از راهکارهایراهبردی ارائه شده ازسند تحول بنیادی می باشد. در این تحقیق جامعه آماری معلمان دوره اول ابتدایی منطقه ۹ به تعداد ۱۰۰ نفر بصورت تصادفی انتخاب گردیده اند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.