مقاله چگونگی تأثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کار و فناوری


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چگونگی تأثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کار و فناوری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چگونگی تأثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کار و فناوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چگونگی تأثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کار و فناوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چگونگی تأثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کار و فناوری :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر بر آن است تا به بررسی تاثیر به کارگیری روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری پایه هشتم بپردازد.روش پژوهش، شبه آزمایشی است. جامعه آماری شامل دانش آموزان پایه هشتم متوسطه اول، ناحیه یک شهرستان بهارستان ازاستان تهران است که دانش آموزان در قالب دو کلاس شاهد و ازمایش به روش نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب شدند. تعداد۲۶ دانش آموز برای هر دو شیوه آموزش معکوس و شیوه توضیحی(سنتی) در نظر گرفته شد. ابزار پژوهش آزمون معلم ساخته(پیش آزمون و پس آزمون) است که پس از اجرای پیش آزمون به مدت ده جلسه روش تدریس معکوس و سنتی اجرا شد و سپسپس ازمون از هر دو گروه گرفته شد. داده های پژوهش با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی(تحلیل کوواریانس) تحلیل شدهاست. پایایی آزمون بر اساس ضریب آلفای کرونباخ ۰/۷۰ برآورد شد و روایی آن مورد تایید متخصصان و تعدادی از دبیران این رشته قرار گرفت. یافته های پژوهش نشانگر آن است که شیوه تدریس معکوس در یادگیری دانش آموزان نسبت به روش تدریسسنتی( توضیحی) موثرتر واقع شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.