مقاله بررسی نقش کارکنان و تبلیغات بانک کارآفرین در جذب مشتریان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش کارکنان و تبلیغات بانک کارآفرین در جذب مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش کارکنان و تبلیغات بانک کارآفرین در جذب مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش کارکنان و تبلیغات بانک کارآفرین در جذب مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش کارکنان و تبلیغات بانک کارآفرین در جذب مشتریان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در سالهای اخیر رقابتی جدی در بین بانک ها و موسسات مالی بر سر کسب سهم بیشتری از بازار دیده می شود، پس ازصدور مجوز ایجاد بانک های خصو صی در کشور و ورود بازیگران جدید به این عرصه، فضای رقابتی این بازار پویاییبیشتری یافته است. از این رو موسسات مالی و اعتباری و بانکها، نیازمند اتخاذ استراتژی های مناسب جهت جذب و نگهداشتمشتریان خود می باشند. این پژوهش با هدف شناسایی و تبیین عوامل موثر بر جذب مشتریان در انتخاب یک بانک (با تمرکزبر بانک کارآفرین به عنوان مورد مطالعه) و در ادامه تعیین میزان تاثیر دو عامل کارکنان و تبلیغات انجام شده است. مدلاستفاده شده در این پژوهش مدل آمیخته بازاریابی ۷P’s است که توسط بومز و بیتنر و در راستای بررسی نقش کارکنان و تبلیغات بر جذب مشتریان در انتخاب سازمان های ارایه دهنده خدمات معرفی شده است. بنیان نظام بانکی (به عنوان سازمانارایه دهنده خدمت) بر این اساس استوار است که هر مشتری برابر یک دارایی است و به همین دلیل بنیان بازاریابی بانکینیز مبتنی بر جذب و نگهداری مشتری است. امروزه با توجه به شرایط اقتصادی نقش بانک ها در پیشرفت کشور بسیار مهمارزیابی شده است و این در حالی است که محیط رقابتی بانک ها نیز بسیار سنگین و پر هزینه است. لذا، هر نوع تلاشی کهبتواند به بازاریابی بانکی موثرتری انجامیده و اسباب جذب و نگهداری مشتریان را فراهم کند بسیار با ارزش خواهد بود.جامعه آماری این تحقیق مشتریان شعب بانک کارآفرین در شهر تهران هستند. ۳۸۴ نفر از این مشتریان که با روش خوشه ایاز شعبات بانک کارآفرین و از نواحی مختلف شهر انتخاب شده اند نمونه تحقیق را شکل می دهند. یافته های تحقیق بر اساسآزمون دوجمله ای به روشنی نشان می دهد که نقش دو عامل کارکنان و تبلیغات از مولفه های ۷P’s بصورت مستقیم و مثبت بر جذب مشتریان توسط بانک تاثیر دارند و باعث جذب آن ها می شود. همچنین جهت رتبه بندی مولفه های آمیخته بازاریابی۷P’s از آزمون فریدمن استفاده شده است که نتایج حاصله بیانگر آن است که مولفه های کارکنان و تبلیغات به ترتیب ازبیشترین تا کمترین تاثیر مستقیم و مثبت را بر جذب مشتری در بانک کارآفرین دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.