مقاله کاهش خطای زوایای رول و پیچ با روشهای موجک و فیلترکالمن توسعه یافته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کاهش خطای زوایای رول و پیچ با روشهای موجک و فیلترکالمن توسعه یافته دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کاهش خطای زوایای رول و پیچ با روشهای موجک و فیلترکالمن توسعه یافته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش خطای زوایای رول و پیچ با روشهای موجک و فیلترکالمن توسعه یافته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کاهش خطای زوایای رول و پیچ با روشهای موجک و فیلترکالمن توسعه یافته :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
سامانه ناوبری اینرسی INS بااستفاده ازحسگرهای اینرسی موقعیت و وضعیت وسیله را محاسبه می کند اما به علت وجود نویز و دریفت درخروجی حسگرها خطای INS طی زمان افزایش بسیارزیادی دارد دراین مقاله ازداده های خروجی حسگرهای شتاب سنج سه محوره و ژیروسکوپ سه محوره یک مجموعه برد اینرسی IMU به نام MPU9150 جهت تخمین زوایای رول و پیچ وضعیت استفاده شده است روشهای مورد استفاده شده دراین مقاله جهت کاهش خطا موجک و فیلترکالمن توسعه یافته EKF بهترتیب جهت کاهش نویز داده های خروجی برد و تلفیق داده ها می باشد نتایج تخمین باداده های مطلق دریافت شده ازمیز سه درجه آزادی MFH-3AC-S1 مقایسه گردیده است و مقدارموثرخطا RMSE درزوایای رول و پیچ تا کمتر ازیک ونیم درجه کاهش یافته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.