مقاله پارادیم کوانتومی در مدیریت استراتژیک رسانه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پارادیم کوانتومی در مدیریت استراتژیک رسانه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پارادیم کوانتومی در مدیریت استراتژیک رسانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پارادیم کوانتومی در مدیریت استراتژیک رسانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پارادیم کوانتومی در مدیریت استراتژیک رسانه :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پیشرفت های بزرگ علم فیزیک و شکل گیری فیزیک کوانتومی، موجب ارتقاء درک و شناخت انسان در مورد پدیده هایآشوبناک و پیچیده شد. رشد نفوذ علمی تئوری کوانتوم چنان بود که اصول و مفاهیم آن، به صورت پارادایمی در سایررشته های علمی از جمله در علم مدیریت، مورد استفاده قرار گرفت. از طرف دیگر مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک ازگرایش های نوین رشته مدیریت محسوب می شوند. هدف این مقاله توضیح دلالت های تئوری کوانتومی در مدیریتاستراتژیک رسانه است. برای این منظور از روش مطالعه مبانی نظری و شیوه هرمنوتیک تفسیری استفاده گردیده است. در اینمقاله بر اساس بررسی مبانی نظری، مفاهیم، اصول و قوانین نظریه کوانتومی شناسایی و تفاسیر آن در مدیریت استراتژیکرسانه تبیین شد. در این مطالعه نتایج نشان داد که پارادایم کوانتومی در مدیریت استراتژیک رسانه از قابلیت تحلیلیفوق العادهای به ویژه در به کارگیری بهینه سرمایه انسانی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.